網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月14日 星期三

【拍拖11年】湯怡買樓已傳分訊 洪卓立習慣報喜不報憂:袁家怡係屬於我! __,洪卓立,湯怡,

「其實我同女朋友都係選擇一啲好開心嘅嘢畀大家睇。」今年9月,洪卓立說。言猶在耳。今年5月,30歲嘅湯怡出席一個活動時,談到與洪卓立拍拖十周年,問佢有冇 ...


「其實我同女朋友都係選擇一啲好開心嘅嘢畀大家睇。」今年9月,洪卓立說。



言猶在耳。



今年5月,30歲嘅湯怡出席一個活動時,談到與洪卓立拍拖十周年,問佢有冇心急結婚?佢話:「依家先係黃金時間,唔到35歲都唔會諗結婚,愛情唔係第一位,事業家庭行先。」仲話兩人已有共識。男方呢?就話:「不嬲都冇諗結婚,冇諗係唔係今年,有諗過旅行結婚,結完番嚟先擺酒。」



但呢個wedding plan,似乎短期內都無法實現。



拍拖11年,立立同湯怡噚晚宣佈分手,做番朋友。男方表明「發貼後不作回覆,望見諒」,但兩人ig煞是熱鬧,紛紛留言太息,大多可分兩類,一類係感歎拍拖11年、唔「婚」就「分」;另一種講法係將個波射去爺爺——拍《逆緣》嘅陳家樂。近來其公司英皇頻將爺爺與湯怡以情侶檔示人搵真銀,難免被外間當成係一對。



另一種講法就係話兩人事業發展漸有距離,加上拍咗拖11年,再無新衝擊,分手亦不足為奇。



立立一出道就囊括當年所有樂壇新人獎,點知啲獎去年俾媽媽同同居女友(即湯怡)掉晒。習慣向大家報喜不報憂嘅立立,笑笑口向傳媒謂:「好彩阿媽掉之前有影低相。」女友即去垃圾房搵,結果喊住返嚟話冇,立立仲反過來安慰女友。



事後有傳媒問番湯怡,佢就解釋謂屋企有幾大盒嘢擺咗幾年,以為冇用,所以冇拆開就掉。當時記者笑佢:「咦,你都擺咗幾年喎。」湯怡就笑:「冇所謂,咪掉囉,睇吓邊個掉邊個。」



兩人既已同居,咁分手又點算好?湯怡應一早做晒planning。今年7月,30歲嘅湯怡以約800萬購入將軍澳調景嶺一個兩房兩廳「上車盤」。據知湯怡騷價唔高,都係三萬幾蚊左右,竟然有能力上到車,佢話係全靠第一日就開始努力儲錢,再加一個「慳」字,但亦坦言:「買到樓連屋企人聽到都難以置信。」過到銀行壓力測試,按揭年期超過25年。



湯怡上車後,加上避談感情事,引來分手疑雲,立立當時好勞氣咁話:「我畀佢(湯怡)激死,其實我哋感情生活好好,只係大家有共識、少提感情事。不過見到報道都嬲,佢竟然連我鍾意啲乜嘢都話唔知道,其實係佢唔識點樣推同避答。我哋一齊十年,又點會唔清楚對方喜好?」



最後,立立笑言:「總之湯怡係屬於大家,袁家怡(湯怡原名)就屬於我!」



言猶在耳……



09年。當時陳偉霆仲喺香港發展緊,呢個英皇藝人組合,變化了幾多? 09年。當時陳偉霆仲喺香港發展緊,呢個英皇藝人組合,變化了幾多?
2010年的《抱抱佳人》…仍是熱戀期 (劇照)

2010年的《抱抱佳人》…仍是熱戀期 (劇照)
電燈膽洪杰,記得嗎? (資料圖片)

電燈膽洪杰,記得嗎? (資料圖片)
老闆又點睇兩人呢段戀情呢?(資料圖片)

老闆又點睇兩人呢段戀情呢?(資料圖片)
 2013年一齊捧場睇森美騷 (資料圖片)

2013年一齊捧場睇森美騷 (資料圖片)
 2015年,一齊去迪迪尼…(資料圖片)

2015年,一齊去迪迪尼…(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!