掃呢頁CODE去手機

2018年11月20日 星期二

【蘋聞重溫】都係今年3月分手 湯洛雯與的士邦回復單身 __,湯洛雯,

湯洛雯同的士邦都係今年3月宣佈分手,真係好巧合。(資料圖片)
「靚湯」湯洛雯同「的士邦」鄭子邦原本大纜都扯唔埋,但日前有讀者發現喺銅鑼灣一間樓上酒吧夜蒲狂歡,二人身體緊貼,十足連體嬰。靚湯同的士邦都係今年宣佈與另 ...


「靚湯」湯洛雯同「的士邦」鄭子邦原本大纜都扯唔埋,但日前有讀者發現喺銅鑼灣一間樓上酒吧夜蒲狂歡,二人身體緊貼,十足連體嬰。



靚湯同的士邦都係今年宣佈與另一半分手,時間上相當巧合。



有指的士邦坐擁逾億身家,擁有過百部的士,與無綫當家花旦姚子羚拍拖3年幾,正當大家等候姚子羚宣佈婚訊,最後卻是「分訊」!子羚喺今年3月7日,在ig證實分手消息,因為唔想外界太多揣測和假設,佢決定一次過講:「謝謝大家的關心~這是我們共同的決定,這些年我們共同經歷的,也就只有我們最明白,也感恩有他在我身邊~我們仍然很好~仍會彼此關心、支持、愛護對方。一段關係的完結並不代表就是結束~愛其實可以有更多不同的方式~我相信無論我們是什麼關係,仍會守護、祝福對方,也希望大家給予空間讓我們去處理我們的事~」。



有指子羚早已搬入男友位於赤柱嘅豪宅同居,一心等住做鄭太,點知男友對結婚嘅興趣唔大,因為鄭子邦本身離過婚,加上雙親已離世,再無婚事壓力,最終與子羚不婚即分,十分可惜。



另一邊廂,湯洛雯與羅天宇因為合作拍《愛·回家》時撻着,拍拖4年幾一直恩愛,讓人感覺似兩小無猜。但今年3月9日,即姚子羚同的士邦宣佈分手後兩日,湯洛雯同羅天宇又被雜誌爆分手。羅天宇承認同靚湯在生活上出現問題,分開大概4個月。而靚湯就表示大家係和平分手,當中唔涉及第三者。





Google Play 2018 年度最受歡迎應用程式,請即點擊 http://bit.ly/2FCthz5 投《蘋果動新聞》一票



精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent



湯洛雯同的士邦都係今年3月宣佈分手,真係好巧合。(資料圖片) 湯洛雯同羅天宇拍拖4年幾,一向似兩小無猜,好恩愛。(資料圖片) 湯洛雯同羅天宇拍拖4年幾,一向似兩小無猜,好恩愛。(資料圖片)
姚子羚被指等嫁豪門,今年3月突然宣佈分手。(資料圖片)

姚子羚被指等嫁豪門,今年3月突然宣佈分手。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!