掃呢頁CODE去手機

2018年11月20日 星期二

【劉華湊女返學享特權】《延禧》乾隆聶遠接放學又有幾大陣仗? __,劉德華,聶遠,《延禧》,

一般明星接仔女放學係點?揸架靚車去囉,甚至享有特權,可以奉旨遲到兼搭專用𨋢。咁《延禧》個乾隆呢?聶遠作為當紅炸子雞,接女放學又會出動咩 ...




一般明星接仔女放學係點?揸架靚車去囉,甚至享有特權,可以奉旨遲到兼搭專用𨋢。咁《延禧》個乾隆呢?聶遠作為當紅炸子雞,接女放學又會出動咩戰車?有幾大陣仗呢?

從節目畫面睇住聶遠抱個女行出學校門口,門前停好晒一架架私家車,以為其中一架係佢座駕啦,點知佢行近一部單車,將個女放低喺單車後座上面,真係令人大跌眼鏡,唔少網民都大讚佢夠貼地,無其他明星一貫嘅奢華。

當然,亦有人質疑呢啲只係節目效果,為建立樸素踏實形象而預先策劃嘅橋段。如果真係事先設計,咁又真係設計得幾到位,事關節目重提聶遠喺《神鵰俠侶》楊過一角上不敵黃曉明,並當年公開大呻對方使橫手搶角色一事,聶遠再度表現出男人四十嘅成熟穩重,佢坦言:

「十年前你問我,我當然覺得很遺憾、很難受,或者什麼話都會說出來,那是個男演員都喜歡的角色。我覺得當時還年輕(才說那種話),要是今天的話,一定不會像以前那樣的心態。今天回過頭來想,我演說不定還沒有那個效果,這是我的良心話。其實我認為這就是成長,今天的我覺得有最好,沒有也沒關係。人總不能老是跟上比,要有一個平和心態。」比起為年輕時亂講嘢惹禍辯解,聶遠選擇坦承自己唔成熟,更令人佩服欣賞。

鍾意就快D Share啦!