網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月27日 星期二

【肚凸凸】已知胎兒性別 陳凱琳避提奉子成婚:要同醫生夾下 __,陳凱琳,

 (攝影:陳慧安)
日前喺Instagram宣佈陀B嘅陳凱琳(Grace),今日喺尖沙嘴出席活動時,被問現時懷有幾多個月身孕?Grace話:「超過3個月,(有咗結婚?)呢 ...


日前喺Instagram宣佈陀B嘅陳凱琳(Grace),今日喺尖沙嘴出席活動時,被問現時懷有幾多個月身孕?Grace話:「超過3個月,(有咗結婚?)呢啲唔講喇,預產期要同醫生夾下,始終係第一胎,我未知開刀定順產。」Grace表示會喺香港生BB,方便家人照顧。



提到好友黃智賢早前透露,Grace照超聲波時,嘉穎好興奮咁話「嘩!咁大條嘅?」(新聞連結: https://bit.ly/2KB5P42 )原來係指BB條臍帶,Grace笑住話:「係呀,照嘅時候,我望一望老公,可唔可以唔好講出口呀,不過幾得意,我知佢會同朋友分享,男人同男人之間會覺得好笑,所以Ben(黃智賢)咁講,我唔出奇。」呢胎仔定女?佢表示已經知道BB嘅性別,但想遲啲先公佈。係咪「好大條」㗎?佢笑指:「到時話你知!」。



講到佢o依家變女王,Grace即指:「以前係公主,o依家佢(嘉穎)更加細心同體貼,不過我又未係好野蠻,我唔會2、3點要人買嘢食,我怕要還,(胃口有冇變?)有呀,我以前鍾意食甜,o依家鍾意食鹹同中國菜,可能BB想要多啲營養。」提到嘉穎12月會出埠工作,Grace表示胎兒穩定安全,佢會做跟得夫人。



有冇期待身形升cup?Grace笑指:「我o依家出街,都會好敏感人哋望住我條腰同嗰度(胸),(所以今日用花遮住?)唔係,襯番主題啫,其實開始見肚,可能我偏瘦,所以一有肚腩會好覺,都幾得意,因為個肚好硬淨。」佢表示o依家行街同上網留意BB用品。提到佢今日着住4吋高踭鞋,Grace指活動後會即換番平底鞋。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(攝影:陳慧安)  提到嘉穎12月會出埠工作,Grace表示胎兒穩定安全,佢會做跟得夫人。 提到嘉穎12月會出埠工作,Grace表示胎兒穩定安全,佢會做跟得夫人。
 講到佢o依家變女王,Grace即指:「以前係公主。」

講到佢o依家變女王,Grace即指:「以前係公主。」
 Graceo依家行街同上網留意BB用品

Graceo依家行街同上網留意BB用品
 預產期要同醫生夾下先知

預產期要同醫生夾下先知

鍾意就快D Share啦!