網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月27日 星期二

郭富城:【未夠三個月】郭富城默認方媛再有喜! __,方媛,郭富城,

問到方媛係咪再有喜,郭富城話畀多少少時間佢,好快會同大家公布!天王郭富城變身「健康局長」出席保險代言人發布會,說到日前太太方媛在ig上載照片,明顯腹部 ...


問到方媛係咪再有喜,郭富城話畀多少少時間佢,好快會同大家公布!


天王郭富城變身「健康局長」出席保險代言人發布會,說到日前太太方媛在ig上載照片,明顯腹部微隆疑似有喜,問到城城是否未夠時間公布喜訊?城城先開心一笑,才說:「唔講得住!(未夠時間講?)都快㗎無論點都多謝大家,係一件開心事,畀多少少時間我,會同大家公布。(恭喜你?)多謝!」

感恩見證囡囡成長

席上城城分享其營養飲食習慣,更一展乒乓球技,並教大家伸展動作,為的都是呼籲大家注意健康。他稱每星期至少練跑3、4次,每星期游水1次。問到可會帶女兒一起到公園跑步?城城說:「暫時未,但開心見住佢由爬到識行,睇住佢成長係開心事,小朋友成長好快,可以親眼睇住佢成長好Sweet、好幸福,呢刻係好感恩,最緊要健康,有健康先睇到佢成長。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!