掃呢頁CODE去手機

2018年11月16日 星期五

【我們正在】個唱聖誕市集音樂節三合一 何韻詩:紅館式製作(足本版) __,何韻詩,

今年聖誕搞咩好?何韻詩搞咗個戶外演唱會,加埋聖誕市集同音樂節,好似出奇蛋咁,滿足晒你三個願望,夠晒創新!「我哋今次揀呢個地方,係科學園入面一個羅馬廣場 ...




今年聖誕搞咩好?何韻詩搞咗個戶外演唱會,加埋聖誕市集同音樂節,好似出奇蛋咁,滿足晒你三個願望,夠晒創新!「我哋今次揀呢個地方,係科學園入面一個羅馬廣場咁嘅地方,因為今次唔單只係一個演唱會,主要係演唱會,但其實仲有一個聖誕市集,同埋一個音樂節。咁啱喺嗰個廣場上面有一個平台,嗰度會係我哋嘅市集。其實已經喺香港做過好多次演唱會,乜嘢場地都做過,淨係未做過戶外,我都希望可以帶一啲唔同感覺俾觀眾,你知道而家香港嘅騷多到氾濫,所以有一啲唔同嘅嘢可以帶俾大家,同埋我諗香港人好少去睇一啲戶外再加企位嘅搖滾騷,我覺得呢方面真係要灌輸俾大家,其實企唔係辛苦嘅,企喺度其實好好玩。」

仲記得09年嘅時候,阿詩曾經喺男拔萃嘅足球場,搞過一次「快樂是免費的音樂會」,只限5千人入場嘅戶外騷,好有氣氛!「嗰次真係一個免費嘅戶外音樂會,嗰次好簡陋,因為係喺爸爸任教嘅學校,我哋用後面啲乒乓波枱,一啲舊式好穩陣嘅,用咗五張乒乓波枱嚟砌咗一個台出

嚟,當然今次就唔會咁樣啦,今次係一個正式嘅騷嚟嘅。同埋我覺得今次最特別嘅地方係,台上除咗我同音樂總監、我嘅哥哥何丙之外,其他都係一啲年紀好細,二十幾歲嘅音樂人,佢哋本身都係創作人,包括雞蛋蒸肉餅、李拾壹、QET同埋阿Gould。」入行多年嘅阿詩,經歷過唔少嘢,行嘅唔係一條平坦路,究竟佢憑咩對音樂仲係咁熱血?「其實我都唔知,我都成日同啲同事講,我哋點解成日都要搞到自己咁攰呢?因為每次做新嘢,其實好多嘢都要拆解,因為例如喺紅館開騷,好多配套已經準備好,只不過睇你今次做嘅主題係乜。但係今次我哋喺科學園,仲要係三合一,演唱會加音樂節再加市集,嗰件事其實你聽落都覺得好複雜,好多嘢要搞,但係我又唔甘心就咁hea做一個騷俾大家就算數,我覺得唔係純粹想俾一啲新鮮感觀眾,其實我自己都需要變化,所以我諗呢個其實係我嘅構造。」

遇到挫折、失敗,阿詩沮喪過後,會繼續向前行,唔會俾自己倒下來。「我真係一個不斷轉變嘅人,當你轉變嘅時候,就會出現一啲迷惘嘅時候,就算可能一年前兩年前,覺得好通透,所有嘢都明白晒,但因為我唔係停留喺嗰個狀態,我覺得觀眾亦都唔希望你停留喺某一個狀態,所以你要繼續向前嘅時候,你唔係行緊人哋條路,你係開緊一啲路嘅時候,過程中一定會有攰、迷失、脆弱嘅時候,當然我都係人,遇到一啲好灰嘅情況時,其實我都會有失去意志嘅時候,但係我好彩嘅係,我唔會俾自己沉落去,可能我會好頹廢一個禮拜,去到某個位就會提醒唔可以咁樣,要行番出嚟。」

攝錄:蕭敬漁

採訪:肥A、阿芝

鍾意就快D Share啦!