掃呢頁CODE去手機

2018年11月16日 星期五

張曼玉:靚到劇照咁!張曼玉Chok爆上海預告會出碟 __,張曼玉,

嘩,靚得佢!!現年54歲的影后張曼玉,近年鮮有現身公開活動,對上一次見到佢蹤影都係靠網友喺香港偶遇甫出合照,不過原來佢尋日(15日)已經飛咗去上海出席 ...


嘩,靚得佢!!


現年54歲的影后張曼玉,近年鮮有現身公開活動,對上一次見到佢蹤影都係靠網友喺香港偶遇甫出合照,不過原來佢尋日(15日)已經飛咗去上海出席品牌活動,仲要由頭到腳潮味十足,隔住個Mon都Feel到佢幾咁有型!

着上黑色貼身皮褸嘅張曼玉,身形依然以纖瘦,襯上一頭微微爆炸嘅曲髮,望落非常Rock,加上佢喺活動中左右穿插,舉手投足都似影緊劇照咁,氣場強勁,狀態大勇,輕易成為全場焦點。活動上張曼玉直言繼續在發展音樂事業:「我還在忙自己的音樂,希望今年能出自己的EP。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!