網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月13日 星期二

陳瀅:【最高紀錄十幾日】陳瀅點解咁唔鍾意洗頭? __,陳瀅,

陳瀅話自己唔係油性頭髮,大條道理唔洗頭!藝人陳瀅在鑽石山荷里活廣場出席頭髮乾洗產品活動。身為女神的陳瀅原來不喜歡洗頭,她表示今早出席活動前洗了頭,但再 ...


陳瀅話自己唔係油性頭髮,大條道理唔洗頭!


藝人陳瀅在鑽石山荷里活廣場出席頭髮乾洗產品活動。身為女神的陳瀅原來不喜歡洗頭,她表示今早出席活動前洗了頭,但再對上一次洗頭已經是六日前,笑說:「依家拍緊兩套劇,已經冇時間休息,所以會放棄洗頭,沖涼可以好快,2分鐘搞掂,但係洗完頭又要吹頭,要半個鐘頭以上先可以瞓到覺,所以我情願瞓多啲。」

平均三日洗一次

陳瀅透露最高紀錄是冬天到莫斯科拍攝節目時十多天沒有洗頭,因當地天寒地凍不會黐立立,平時也平均三日洗一次頭,她笑說:「自己唔係油性頭髮,咁樣可以保持住頭髮嘅天然油份,唔會令頭髮好乾,對我嚟講係適合。」

試過臭親蔡思貝

問到經常不洗頭會否嚇親男士?她笑說:「男仔唔知嘅,但係有次影相,蔡思貝企喺我後邊聞到有陣味,佢問『陳瀅你幾耐冇洗頭』,嗰張相影出嚟佢個樣都怪怪地,哈哈。」

聖誕冇得返溫哥華

現時忙於拍攝劇集《廉政行動2019》與《黃金有罪》的她指今年聖誕未能返溫哥華過節,希望明年一月能回去探望家人。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!