掃呢頁CODE去手機

2018年11月26日 星期一

娛刺撈飯:拍拍吓...泊到個伊麵碼頭!蒙嘉慧古惑封後 __,蒙嘉慧,

食到呢碗「伊麵」,YoYo真係識食!試問有邊個估到,喺娛圈行古惑都可以行一世?講緊嘅之唔係「浩南」鄭伊健囉!好耐冇嚟賀台慶嘅佢,突然蒲頭唱《友情歲月》 ...


食到呢碗「伊麵」,YoYo真係識食!


試問有邊個估到,喺娛圈行古惑都可以行一世?講緊嘅之唔係「浩南」鄭伊健囉!好耐冇嚟賀台慶嘅佢,突然蒲頭唱《友情歲月》:「消失的光陰散在風裏,彷彿想不起再面對,流浪日子,你在伴隨,有緣再聚……」暫且唔評論佢嘅唱功十、九幾年嚟有冇進步過,但係嗰種逐粒字、逐粒字「扽」出嚟嘅唱腔,好那些年嘅感覺,會令人不期然跟住大聲唱,唱完仲要喺網上洗版!同啲三唔識七嘅網友狂吹,直頭覺得佢親過同一個阿媽生嘅大佬!

講到做大佬,「浩南」返到屋企頂多都係做阿二,皆因佢真正嘅「阿大」,係老婆蒙嘉慧(YoYo)。YoYo當年收呢條𡃁,使乜出刀亮槍、血洗銅鑼灣咁暴力㗎,擸番支羽毛球拍就夠啦,就係憑呢支曱甴都未必打得死嘅球拍,得閒唔係飲茶而係開波,約昂藏六呎、有黃金胸肌嘅伊健去打友誼賽,呢啲球來球往嘅親密互動,拍吓拍吓,就畀YoYo泊到個好碼頭,從此使乜捱更抵夜背劇本咁頭痕!

做Kidult唔願做老竇

當紮做鄭家「坐管」啦,即係管食、管瞓、管玩嗰種,都只係40歲人咋,好似頤養天命咁,Day Day食飽冇嘢做,如果唔係伊健頂唔順,眼見本來高瘦平嘅靚老婆,頹到變肥膩腫嘅偽大媽,先至勸老婆搵啲細藝,客串吓電台嗰啲拍幾日就收工嘅單元劇,否則YoYo仲係處於不動Mode。

講真吖,YoYo有咁爽皮嘅生活,都要多得伊健寧願做Kidult,都唔願做老竇咋!幾十歲人,就好似廢青咁,沉迷打機當返工打字,冇富爸,有旺夫嘅YoYo,一樣可以玩世不恭,唔使生仔福照享,真係恨死伊健位前度。你知啦,YoYo個樣好有愛咁,但當年拍無綫劇《爸爸閉翳》時,就傳佢同劇中小演員唔啱Key,雖則有位正義媽媽幫口澄清,話佢只係同啲小朋友冇偈傾,咁佢鍾意部遊戲機多過啲細路仔,又唔怪得佢㗎喎,做戲之嘛,使乜吓吓出真感情,一定要打真軍㗎咩?就算要打,都係同老公打啦,係話佢真心鍾意同伊健打機咋,咁佢老公出名係打機達人,如果YoYo唔練打機秘技,容乜易老公搵第二個女人對打?而伊健係生得高大啫,但有時都成個大細路咁,如果YoYo突然轉死性發仔姣,咪捉個老公嚟玩囉,咪一樣過到湊仔癮。

皺皮之前求代表作

話時話,YoYo識揀呢碟「伊麵」就知佢係識食之人,原來仲係食腦之人,未鍾意打機氹老公之前,經常流連雀會,就係大殺四方殺得多,朝打晚打,烏蠅都變精英,煉成腦精口伶,唔生仔固然醒,更加強!講到尾,YoYo有錢又有型仔老公,人生冇乜遺憾,獨缺一齣代表作。嗱,咪話Nuts哥講嘢Mean呀,連網上都搵唔到佢有咩大作品! YoYo大大話話喺無綫做女主角十幾年,拍過25齣電影,仲曾經係杜琪峯御用女一之列,只不過佢最大代表作就係嫁咗畀伊健咁大把!所以話呢,YoYo應該趁個樣仲認得,快快趣出番嚟整靚份CV, 喺有生之年、皺皮之前拍番齣好戲,唔通旨意啲忠粉上網篡改歷史咩?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!