網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月17日 星期六

陳曼娜:【好耐冇見】陳曼娜生日P 于莉驚喜現身 __,陳曼娜,

呢班朋友真係唔話得~藝人陳曼娜日前舉行盛大生日派對,相識滿天下的她,獲一眾好友特意前來親自到賀,包括羅霖、胡楓、林家棟、關寶慧、文頌嫻、周家蔚、黃淑儀 ...


呢班朋友真係唔話得~


藝人陳曼娜日前舉行盛大生日派對,相識滿天下的她,獲一眾好友特意前來親自到賀,包括羅霖、胡楓、林家棟、關寶慧、文頌嫻、周家蔚、黃淑儀及老公、鮑起靜及林小明等,最令她感到驚喜的,就是久未露面的一代性感女星于莉,成為神秘嘉賓「突襲」派對!曾拍電影《刀劍笑》、劇集《絕代雙驕》等作品的于莉,近年已很少在幕前演出,最近一部作品已是在2014年和內地女星楊冪合演內地劇集《微時代之戀》。少有在港露面的她,雖已是55歲,但風采依然,皮膚白晳兼保養得宜。

陳曼娜接受東網訪問,表示這是她今年第二個生日派對,之前無綫一眾台前幕後已為她搞派對慶祝,對於于莉突然現身,她說:「我真係好開心好驚喜,佢特登由北京飛嚟,我哋都好耐冇見。佢係我契妹,感情一直都深厚,依家更加啱傾,因為佢同我一樣信咗基督教,所以我更開心!」她續說也要多謝兩位「囡囡」文頌嫻及周家蔚,因為她們別具心思的為她訂造兩層設計精緻的蛋糕,她說:「以前拍劇文頌嫻做我個女,大家一直都有聯絡,我當佢同周家蔚好似自己個女咁,好錫佢哋。」

全晚最令陳曼娜感到甜絲絲的,當然是女兒鄭祖兒和外孫女「棉花糖」也有出席派對,穿上紅裙的「棉花糖」伴着她一起唱生日歌,手舞足蹈,非常可愛!她說:「今年我生日願望係身體健康,因為呢輪成日咳,咳到黐肺!(幾時再拍劇?)其實都有幾年冇拍,最近ViuTV都有搵我,想我同劉美君合作,依家傾緊,我心大心細!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!