掃呢頁CODE去手機

2018年12月17日 星期一

【2018亞姐冠軍獲千萬權杖】王家敏飛馬六甲頒獎:當年獎品7折賣咗 __,亞姐,亞洲小姐,王家敏,

【2018亞姐冠軍獲千萬權杖】王家敏飛馬六甲頒獎:當年獎品7折賣咗王家敏日前飛馬來西亞馬六甲為「2018亞姐總決賽」擔任頒獎嘉賓,為季軍宿婧一加冕。「 ...


  • 【2018亞姐冠軍獲千萬權杖】王家敏飛馬六甲頒獎:當年獎品7折賣咗


  • 王家敏日前飛馬來西亞馬六甲為「2018亞姐總決賽」擔任頒獎嘉賓,為季軍宿婧一加冕。「見返咁多以前認識嘅亞姐好難得,大家仲分享扮靚keep fit 心得。其中孫名翠開珠寶店,知道我鍾意靚嘢,都叫我有時間去睇佢公司搞嘅珠寶展。」她説。

    今次以嘉賓身份出席選美比賽,曾經是11年亞洲小姐亞軍的王家敏説充滿回憶。「我當年比賽地點在海南島,嗰舞台同今次一樣咁grand ,今次開頭放孔明燈嘅場面,我覚得好震撼。」

    今年冠軍獲價值逾一千萬權杖,要買保險箱保管。她當年奬品其中一份是價值20多萬的左軚汽車,王家敏說:「因為在香港揸晤到,所以搵車行7折收咗,其他嘅獎品就保存到今日,有紀念意義。」

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    冠軍王路瑤 、亞軍李德鳳 、季軍宿婧一

    11年亞洲小姐亞軍王家敏擔任頒獎嘉賓




    鍾意就快D Share啦!