掃呢頁CODE去手機

2018年12月17日 星期一

馬德鐘:相守38年!馬德鐘奪視帝說服太太冇轉錯行 __,馬德鐘,

相識相守到38年,呢份感情真係冇得輸。入行25年、現年50歲的馬德鐘憑《跳躍生命線》首奪視帝寶座,全城動容,不過原來感觸最深嘅係馬太張筱蘭。12歲就同 ...


相識相守到38年,呢份感情真係冇得輸。


入行25年、現年50歲的馬德鐘憑《跳躍生命線》首奪視帝寶座,全城動容,不過原來感觸最深嘅係馬太張筱蘭。12歲就同馬德鐘相識嘅佢,喺老公奪帝後社交網發文,指本身為G4(要員保護組)警員嘅馬德鐘用足1/4世紀去證明畀自己睇佢係冇轉錯行!

張筱蘭首先恭喜老公攞獎,之後佢又講到其實自己一直都好相信老公嘅決定,話好慶幸可以同佢㩗手經歷過咁多,仲提醒老公要時刻保持感恩的心,回饋社會。字裏行間睇得出張筱蘭真係好有感觸,相知相守38年,今次老公吐氣揚眉,做老婆嘅真係夠晒感恩,So sweet!

張筱蘭原文:「恭喜你成為視帝!雖然你要用1/4世紀才能證明我知道你是沒轉錯行,但我內心一直相信你的決定是正確的。非常感謝你不斷的努力和付出,願意改變自己,踏實地做好這專業,謙卑地接受生命。希望你能繼續自強不息,厚德載物。每天精進自己之餘,時刻保持感恩的心,用智慧和勇氣去迎接日後更多的挑戰,回饋社會。非常慶幸能與你㩗手經歷生活中發生的所有事情,無論是痛苦或美好,一切都是最好的安排!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!