掃呢頁CODE去手機

2018年12月17日 星期一

開心囡囡捧足全場 華仔貪靚空中飛「淆淆哋」 __,劉德華,華仔,

(攝影:林賓尼)
劉德華和太太朱麗倩結婚十年,愛女劉向蕙亦6歲,這些年來華仔一直保護妻女以免曝光,但在經歷去年初墮馬意外後,前晚華仔再踏上紅館舞台,除罕有地讓妻女陪同父 ...


劉德華和太太朱麗倩結婚十年,愛女劉向蕙亦6歲,這些年來華仔一直保護妻女以免曝光,但在經歷去年初墮馬意外後,前晚華仔再踏上紅館舞台,除罕有地讓妻女陪同父母安坐台下睇足全場外,還公開女兒畫作共賞。作為傷癒復出的首個演唱會,華仔被吊上半空獻唱時也直言: 「淆淆哋。」



劉德華20場「My Love Andy Lau 劉德華 World Tour」跨年演唱會前晚在紅館揭開序幕,華仔妻女睇足全場,華仔唱出《笨小孩》、《謝謝你的愛》及《獨自去偷歡》等歌,而演出期間,天幕投影了愛女劉向蕙所畫和父母手拖手的畫作。傷癒後再踏上舞台的華仔狀態大勇,跟性感舞蹈員共舞,又被吊上半空唱《如果有一天》,繞場跟山頂位的觀眾拉近距離。



華仔說:「我原本上年開演唱會,計劃得好好,諗住上年個女讀K3輕鬆啲,今年小一就煩啲,所以我擔心啲、好大壓力。今日我帶住好緊張嘅心情嚟到呢度,見到好輕鬆嘅觀眾,令我所有緊張同壓力,喺頭先完全解放。」唱出多首快歌後,華仔再說:「今次好多人擔心我體能上可能辛苦啲,但我辛苦得好開心。」說罷即有fans大叫:「從頭嚟過!」華仔即頗大反應說:「從頭嚟過?你係咪想我死呀?係咪儍㗎?」畢竟久休復出,華仔唱出一連串快歌包括《我恨我痴心》、《末世天使》等medley後不禁說:「你哋攰唔攰呀?不如唞唞先啦。」隨之又感性地說:「好多謝過往日子,無論健康唔健康、開心唔開心都有你哋支持。」



演唱會結束後,華仔在後台受訪,評價整體表現時說:「有啲興奮,有啲緊張又有啲攰,我覺得台下分數比我仲高,啲觀眾真係不得了。」提到囡囡看到手舞足蹈,華仔甜笑反問:「係咪呀?第一次,佢係第一次睇演唱會。」更笑指天幕投影的畫作是囡囡的功課。一向保護家人私穩的他今次公讓妻女曝光,華仔直言一切是他安排:「我叫㗎嘛!我係一家之主,梗係我叫。」至於妻女之後會否繼續捧場,華仔表示會由她們決定,不過他笑言擔心囡囡看完一場後不想再看。



談到他為照顧山頂位的觀眾,站上僅容納一人的吊台繞場,時高時低,感覺有如在觀眾頭頂飛過,華仔直言:「其實都安全,視覺係好啲,我都淆淆哋,不過體力還好,仲可以撐落去。」但唱medley時,因跳舞時間較長,他坦承感覺越跳越重。而一向照顧歌迷的他,竟然取消握手環節,華仔解釋因為有陰影:「醫生話我最驚突然chok親,就算坐車我都叫司機唔好突然剎車。見我成日望地(演出時),因為spotlight太光,遮住我睇唔到,我都要好小心。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!