掃呢頁CODE去手機

2018年12月17日 星期一

張栢芝:【誰是經手人】張栢芝首晒「一家四口」圖 __,張栢芝,

真係夠晒驚喜。現年38歲的張栢芝今早透過工作室在微博證實已誕第三胎的喜訊,佢更在個人微博上首晒「一家四口」圖,見到Q版栢芝抱住新生BB「小王子」,左右 ...


真係夠晒驚喜。


現年38歲的張栢芝今早透過工作室在微博證實已誕第三胎的喜訊,佢更在個人微博上首晒「一家四口」圖,見到Q版栢芝抱住新生BB「小王子」,左右兩邊正正就係Lucas同埋Quintus,兩位哥哥西裝骨骨非常之有型,她並寫道:「My Love」!不過對於小王子的爸爸是誰依舊隻字未提,外間有傳BB爸爸為65歲新加坡商人。而前日(15日)佢又喺社交網突然「現身」,連環上載多張相片,大晒誘人魚網絲襪,做埋生招牌為自家品牌宣傳。

另外,栢芝更向大陸傳媒派發喜餅,在印有「張栢芝工作室」的金色盒內放有一盒曲奇,並附上一張「一家四口」卡通圖的感謝卡,寫上「小王子 滿月了!謝謝大家的關心與祝福,願與大家分享這甜蜜時刻。」等字句。而藝人林志穎同林允都轉載栢芝微博送上祝福。

據知栢芝目前在港休養中,暫時未定工作計劃。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!