掃呢頁CODE去手機

2018年12月17日 星期一

心穎嗲馬明批准性感 陳煒自爆人人見佢嘩嘩聲 __,陳煒,馬國明,馬明,黃心穎,

【咀嘴認婚】蕭正楠在領獎時,突然宣佈與黃翠如已結成夫婦,二人更即場咀嘴。
【咀嘴認婚】蕭正楠在領獎時,突然宣佈與黃翠如已結成夫婦,二人更即場咀嘴。無綫昨晚在將軍澳電視廣播城舉行《萬千星輝頒獎典禮2018》,蕭正楠竟在頒獎台上 ...


無綫昨晚在將軍澳電視廣播城舉行《萬千星輝頒獎典禮2018》,蕭正楠竟在頒獎台上宣佈和拍拖四年多的女友黃翠如結婚!蕭正楠和曹永廉在黃翠如手中領取「最受歡迎電視拍檔」獎時,蕭正楠一上台就大讚翠如,之後說完得獎感受後突然說:「2018年喺我工作上有好多成就,拍咗好多好好嘅劇,做咗好好嘅綜藝節目,而喺我人生中,我都做咗一個好大嘅決定,我好想趁呢個機會,多謝我太太黃翠如!」之後全場開始歡呼,翠如更笑到見牙唔見眼。



【唔怕走光】黃心穎大開中門以性感晚裝行紅地毯,她表示已做足防走光措施。 【唔怕走光】

黃心穎大開中門以性感晚裝行紅地毯,她表示已做足防走光措施。
【霸氣十足】陳煒(左)昨晚身穿露半球晚裝配以500萬珠寶,與胡定欣閃爆行紅地毯。

【霸氣十足】

陳煒(左)昨晚身穿露半球晚裝配以500萬珠寶,與胡定欣閃爆行紅地毯。

鏡頭前世紀一吻

蕭正楠又講到眼濕濕表示想準備一些好浪漫的事,所以好緊張。蕭正楠之後又說:「我好多謝你令我學識去照顧人,學識做一個更加好嘅男人,呢個承諾都幾大,因為全香港嘅觀眾都知道。」之後二人來個世紀一吻,蕭正楠和黃翠如即時錫了一啖。

而頒獎禮前,一眾小生花旦盛裝行紅地毯,角逐視后的陳煒身穿露半球晚裝配以500萬珠寶閃爆現身,霸氣十足,她自爆個個見到她都「嘩嘩聲」︰「件衫好爆,我就好鍾意,覺得好靚好高貴,個cutting我未着過。好吸引同事眼球,個個見到我都嘩嘩聲,好成功!件衫企喺度唔怕走光,但一陣坐定定就會換過另一件。」



【性感透視】劉佩玥雙腿和臀部若隱若現,表示戰衣由以色列空運來港。

【性感透視】

劉佩玥雙腿和臀部若隱若現,表示戰衣由以色列空運來港。
【藍色小花】唐詩詠露膊晚裝上的藍色珠片花花圖案,清麗脫俗。

【藍色小花】

唐詩詠露膊晚裝上的藍色珠片花花圖案,清麗脫俗。

黃子恆頹爆開工

大開中門的黃心穎身穿超性感晚裝成為焦點,她與男友馬國明齊齊接受傳媒訪問,馬國明笑言不怕年年陪跑,更指︰「多啲嚟密啲手,當嚟參加party囉。」馬國明心情如此靚爆,皆因有女友黃心穎在旁嗲爆支持︰「我對你演技好有信心㗎!」心穎穿得如此性感,事前是否要得男友批准?她甜絲絲說︰「佢批准過!做足晒工夫唔會走光。」馬國明亦附和︰「批准,最緊要靚啫!」

近日捲入連串桃色糾紛的黃子恆,繼被爆與內地粉絲Michelle上床,她更自爆懷孕及墮胎。黃子恆昨晚行紅地毯時,明顯面容憔悴,被問有否留意Michelle的舉動時,他表示︰「朝早6點半就開工拍《機場特警》,所以冇留意,自己要專心做嘢,個劇仲有一個禮拜拍完,所以唔會就事件再回應。」問他有沒有跟Michelle聯絡及公司有沒有詐型?他一概封嘴,以免再講多錯多。

撰文:祖李



【聽話男友】馬國明不介意女友心穎性感,最緊要靚。

【聽話男友】

馬國明不介意女友心穎性感,最緊要靚。
【強顏歡笑】近日捲入風流賬的黃子恆昨晚現身時強顏歡笑。

【強顏歡笑】

近日捲入風流賬的黃子恆昨晚現身時強顏歡笑。

鍾意就快D Share啦!