網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月1日 星期六

《美女廚房》:率先爆!《美女廚房》終極廚神係佢 __,《美女廚房》,

《美女廚房》最後一集。藝人蕭正楠(Edwin)、林盛斌(Bob)及張振朗與一班美女學徒,出席飯局一齊睇《美女廚房》最後一集,講到今晚內容,他們表示選出 ...


《美女廚房》最後一集。


藝人蕭正楠(Edwin)、林盛斌(Bob)及張振朗與一班美女學徒,出席飯局一齊睇《美女廚房》最後一集,講到今晚內容,他們表示選出真正的美女廚神,Edwin謂:「請咗6個最高分嘅女仔一齊上去,捱咗19晚,終於歎番晚。」他又爆麥明詩的衣着差點不能出街,因為太性感,笑言:「但呢啲冇分加,我哋3個咁正直。」他們又謂張曦雯是實至名歸:「第一次上嚟已經接近攞滿分,今次又係。」張振朗指其實今晚播出的一集自己都冇份拍,因為去了拍劇:「嚟唔到,都希望之後我哋可以三個可以一齊旅遊節目。」

Bob說:「廿集都陪咗大家5個幾月,因為計埋中間有《延嬉攻略》又再長啲。(會唔會添食?)其實添食咗㗎啦,本身係預13集,之後15、18,再到依家,好感恩。」問到可有不捨得咁快完?Edwin說:「差唔多啦,可能會有第二季,都要畀啲學徒進步吓,畀啲新面孔再做,睇吓監製點啦。」Bob亦謂:「其實收視都幾理想,都有20點以上,對星期六呢個鐘數嚟講,大家都好開心。」

講到節目入圍台慶頒獎禮三個獎項,分別是「最佳非戲劇節目」、「最佳節目主持」及「最受歡迎電視歌曲」,問是否最有信心攞主題曲獎?他們笑言:「贏硬啦。(講真對邊個獎最有信心?)冇啦,對手好強,有得提名已經好榮幸。」問到女友黃翠如可是Edwin心中的美女廚神?他冧笑說:「唔使講啦,全港都知仲要我答出嚟,不過佢唔係我心目中嘅美女廚神,佢係我心目中嘅女神。」認真肉麻!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!