網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月1日 星期六

余德丞:公開戀情?余德丞冧爆挨實蔡思貝激讚投契 __,余德丞,蔡思貝,

仲唔係示愛?藝人余德丞(Dickson)日前孖住緋聞女友蔡思貝一齊主持旅遊節目《緬甸奇幻旅程》,有傳二人因拍節目撻着。Dickson仲毫無避忌喺社交網 ...


仲唔係示愛?


藝人余德丞(Dickson)日前孖住緋聞女友蔡思貝一齊主持旅遊節目《緬甸奇幻旅程》,有傳二人因拍節目撻着。Dickson仲毫無避忌喺社交網上載二人親密合照,佢更合上眼,好冧咁將頭挨落對方膊頭,畫面十分甜蜜。

佢仲留言表示二人性格大不同,但卻如此合拍:「佢鐘意睇書 我鐘意睇波 佢鐘意刺激 我鐘意舒適 佢唔鐘(鍾)意俾(畀)人控制 我鐘(鍾)意控制人 可能就係因為咁 當我亂咁噏當秘笈 佢會講埋我份台詞 當我認真同人溝通緊 佢會係(喺)汁(側)邊輕鬆慢慢等」 Dickson嘅留言令傳言更加撲朔迷離,連好多網民留言話以為佢公開戀情,不過佢其實係為二人節目拉票,仲話思貝係最佳拍檔!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!