網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月1日 星期六

大台女星一腳踏兩船? 狠撇餐廳東主男友撻着「巨聲幫」男星 __,TVB,大台,巨聲幫,

大台女星一腳踏兩船? 狠撇餐廳東主男友撻着「巨聲幫」男星
大台女星一腳踏兩船?狠撇餐廳東主男友撻着「巨聲幫」男星娛樂圈呢個花花世界每日都新鮮事發生,大家都已經見怪不怪!有傳聞指大台女星一腳踏兩船,狠撇餐廳東主 ...


大台女星一腳踏兩船? 狠撇餐廳東主男友撻着「巨聲幫」男星





娛樂圈呢個花花世界每日都新鮮事發生,大家都已經見怪不怪!有傳聞指大台女星一腳踏兩船,狠撇餐廳東主男友撻着「巨聲幫」男星,而呢兩位當時人就係朱智賢同謝東閔!




朱智賢入行前曾做過空姐,亦曾在財經公關公司擔任公關職位。佢喺2013參選港姐而入行,雖然最後落選,但就態憑住租甜美的樣貌和惹火既的身材,令唔少無綫高層已經對她留下深刻印象。之後更順利簽約成為左無綫女星。



佢當時嘅圈外男友Derak為中環一間餐廳的老闆,朱智賢入行後亦坦白承認呢段戀情。



後來因拍《Big Boys歷險記》認識謝東閔,彼此一拍即合!之後朱智賢更於上年五月狠撇拍拖兩年嘅男友,隨即同謝東閔發展!



當中有冇一腳踏兩船就無人知啦,但宜家佢地既關係就相當的穩定,仲成日一齊以情侶檔出席活動,拍住拖搵錢!

膠通消息來源:臺週刊、網上資訊



睇埋:

【10款口味】巨聲孖仔一個專情一個雜食 細數周志文周志康兄弟情史

所謂同人唔同命,「巨聲幫」孖仔周志文、周志康兩兄弟,一個專一,一個閱女無數,如果唔睇樣,真係唔信佢哋係兩兄弟!喺2009年參加大台《超級巨聲》嘅周氏兄弟﹐當年一齊加入大台做藝人,可惜大孖周志文緋聞太多,歷年來至少出現過9位緋聞對象,最終喺2015年被大台炒魷,而家得返細孖周志康留低默默耕耘,大佬形像破產,對細佬難免有啲影響,不過好在已婚嘅佢形象討好,仲有得做下配角、主持,都叫做長做長有。



「細孖」周志康一直都冇乜緋聞,皆因一早已認定富家女盧芷茵(Emily),兩人喺2014年奉子成婚,而家加埋囡囡Emma,一家三口非常幸福。



Emily而家係viuTV《Girls’ Talk》主持。



Emily仲不時喺網上放閃,兩公婆勁恩愛。



細孖就快做第二任爹哋喇!



「大孖」周志文有「花王」之稱,出道以來緋聞冇停過,女伴如車輪轉,最近又被影到同劉佩玥疑似水上激吻,獵女名單又多一員!大孖嘅歷任真女友同緋聞女友,個個都係港姐或者model,係識食嘅!一齊細數大孖歷年來9位緋聞女友,9款都唔同口味,「雜食王」當之無醜

袁紫僑

前名袁聖殷,洋名Coco,係大孖唯一承認過嘅女友。澳洲長大嘅佢,來自上海嘅富有家庭,2011年來港做𡃁模,曾為女團「LemonBeez」及「少女標本」成員。入行不久就承認同大孖拍拖,不過喺2012年,大孖喺上海拍攝劇集《名門望族》期間疑似同馬賽撻著,搞到Coco要急急飛去𥄫實男友,同年戀情玩完。女方其後同賭王之子何猷君撻著後又分手。



舊愛袁紫僑Coco



馬賽

重慶妹馬賽於深圳長大,早年以內地生身份喺就讀浸會大學﹐於2008年參選港姐並獲得季軍,加入大台被受力捧。2012年拍攝《名門望族》時被指與大孖搭上,搞到大孖正印袁紫僑要去「捉姦」,後來更被拍到一齊過夜,不過二人由此至終都未承認戀情。女方於後來2013年同強國製片人汪子琦、富婆Laura嘅she she she三角戀導致形像直插谷底,敗走香港娛樂團。



傳二人拍《名門望族》時撻著。



莊思明

拿督女兒兼港姐季軍莊思明喺2011年曾被拍到同大孖一齊行街睇戲,表現親暱。



莊思明更自爆為東華三院籌款時,大孖以「無名氏婆婆」捐出1000元支持佢,不過佢就堅稱兩只係好兄弟。



蔡思貝

2013年港姐亞軍蔡思貝素有「姣精」之稱,緋聞男友一大籮,包括鄭俊弘、溫家偉、周志文、羅仲謙、沈震軒等,曾承認同舞蹈總監麥秋成拍拖。2016年佢被影到同大孖一齊出相入對,其後更「融入家中」,不過大孖就同人講佢哋只係去Jam歌喎!



二人經常出相入對。



何雁詩

何雁詩同周志文識於微時,兩人都係大台《超級巨聲》出身,比賽時至出道初期曾傳緋聞,後來不了了之。



何雁詩現任男友係鄭俊弘。



王嘉儀

同屆《超級巨聲》出身嘅王嘉儀Sophy都同大孖傳過緋聞。



相比其他緋聞女友,Sophy唔算省鏡,不過唱得作得,加上中大法律系畢業,叻女嚟,大孖真識黐。



陳瀅

陳瀅最廣為人知嘅前度就好似只係有賭王四房公子何猷亨,不過2015年大孖被大台解約時,陳瀅被傳係大孖力追對象之一。



盛傳女神級嘅陳瀅都係大孖嘅目標之一。



吳若希

大孖被解約前最後一個緋聞女友,當時盛傳吳若希發現周志文「一腳踏兩船」後,去搵大台高層告狀,搞到大孖被炒。分手後吳若希同澳門商人奉女成婚,誕下女兒Giselle。



有傳當年吳若希向高層報串,搞到花心大孖失業。



劉佩玥

2013年港姐季軍劉佩玥一向愛收兵,3月被拍到同大孖喺淺水灣疑似拍拖,最近又被影到喺船P疑似激吻,二人至今都未就事件回應,大孖係當兵定係拍拖,暫時就只有當事人先知了。



之前仲一齊去上海玩。



劉佩玥抱住細孖同Emily個女,睇嚟呢位「阿嫂」已入屋。





膠通消息來源:IG、FB、東網、蘋果日報、網上圖片







你有咩膠句想分享下?😎








鍾意就快D Share啦!