網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月1日 星期六

【合照後要減磅】王家敏私人宴會遇名模劉雯:任何人企喺佢隔離都變肥妹 __,王家敏,

【合照後要減磅】王家敏私人宴會遇名模劉雯:任何人企喺佢隔離都變肥妹亞姐王家敏近日被邀出席朋友私人宴會,悉心打扮的她本來信心十足,不過在場中遇見名模劉雯 ...


  • 【合照後要減磅】王家敏私人宴會遇名模劉雯:任何人企喺佢隔離都變肥妹


  • 亞姐王家敏近日被邀出席朋友私人宴會,悉心打扮的她本來信心十足,不過在場中遇見名模劉雯,她決定要減磅狂做運動。

    「我近排已經好努力做運動,不過遇到劉雯之後,我覺得自己做得唔夠多,我一直都鍾意劉雯,覺得佢有型又有氣質,嗰日見到佢即時要求影合照,但睇返張相,喺佢身邊,自己變得好肥,所以嗰晚之後,我開始減食量,連平日鍾意食甜品都要戒。」她說。

    王家敏表示近日經常出席品牌大騷,見到唔少靚衫,她希望自己再減十磅,跟模特兒一樣,任何打扮都可以駕御

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app


    鍾意就快D Share啦!