網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月3日 星期一

【encore 為《狂舞派3》排舞】 麥秋成技癢落街扮MJ __,麥秋成,

麥秋成跳舞有幾勁,我諗唔使我多講!但係主力排舞,呢排忙住為《狂舞派3》設計入面所有舞蹈場口嘅佢,原來都有技癢之時,夾啱有商場搞咗個popup舞台,於是 ...




麥秋成跳舞有幾勁,我諗唔使我多講!但係主力排舞,呢排忙住為《狂舞派3》設計入面所有舞蹈場口嘅佢,原來都有技癢之時,夾啱有商場搞咗個pop up舞台,於是乎麥秋成搵嚟好友陳嘉茵、馬天佑喺呢個地方打頭陣演出。除了跳舞,秋成更與馬天佑、陳嘉茵,跟現場觀眾玩跳舞接力遊戲,無論羸輸都有獎品、皆大歡喜。接著到陳嘉茵出場,現場演繹全新快歌《啦啦戰隊》之餘,早前她為秋成重新編排的張國榮跳舞作品《Stand Up》擔任MV女主角,二人當日重跳MV中的經典舞蹈場面,緊接,秋成再與4位男Dancers大跳另一膾炙人口作品、Michael Jackson的《Dangerous》,重現MJ的經典舞蹈,他說:「平日喺排舞室跳舞比較多,好耐冇出街表演,見到觀眾睇得開心,好有滿足感,希望嚟緊有更多機會跳舞俾大家睇。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!