網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月3日 星期一

張栢芝:Bonnie親證栢芝新相:尋日好多人都見到佢 __,張栢芝,

明晒!藝人張栢芝(Ceci)驚傳喺上月25日為新加坡富豪秘密產子,一直冇露面嘅佢,昨日終於有新相曝光,飲食作家Bonnie在社交網晒出同栢芝喺遊艇會嘅 ...


明晒!


藝人張栢芝(Ceci)驚傳喺上月25日為新加坡富豪秘密產子,一直冇露面嘅佢,昨日終於有新相曝光,飲食作家Bonnie在社交網晒出同栢芝喺遊艇會嘅合照。Bonnie今日接受東網訪問,被問到栢芝可有向她透露剛生完B?她說:「冇喎,都唔係事實,所以都唔會去問同求證。(佢有冇肚凸凸或者行路論盡?)冇冇冇,同平時一樣,佢手腳好纖幼,一啲都唔似啱啱生完,啲人話覺得佢肥咗,但我唔覺得佢有咩變化。(傳佢有個新加坡男友,你有冇聽過?)冇喎,佢平時做乜都係以湊小朋友為先,有冇男朋友都係好次要,冇聽過佢有男朋友呢樣嘢。」

估清空IG為阻黑客

栢芝最近將IG社交網的照片全部刪晒,問到知不知原因?她說:「其實我自己覺得,好多時傳媒寫啲嘢未必係事實,變咗好多藝人鍾意用社交平台講番自己嘅嘢,起碼真實,但有時有黑客同啲流言唔係咁好,可能因為咁而刪,不過純粹係我覺得啫,我冇同佢傾呢樣嘢。」

透露整傷十字韌帶停滑水

她坦言已經有半年沒有見過栢芝,因為大家都忙住照顧自己的小朋友,但大家有message聯絡,她知道栢芝年初因整傷十字韌帶,痛了一段日子,所以少咗玩滑水,但痊愈後栢芝會再去滑水。

睇手帶證新相

由於栢芝秘密產子的傳聞言之鑿鑿,對網友質疑她上載的照片是否真的昨日拍攝?Bonnie說:「其實好簡單,尋日係深灣遊艇會嘅會員日,如果大家有留意大家手上都有條手帶,手帶係尋日先有,仲要係一年一次,冇得話假,尋日喺度好多人都見到栢芝,雖然我冇見到其他圈中人,但現場好多人喺度。」栢芝可有向她透露未來工作狀況?她表示相信對方主力湊小朋友,她說:「工作嘅嘢你都係問番佢。」她並且強調上載與栢芝的照片,事前經得栢芝同意先甫上社交網。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!