網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月27日 星期四

【真係他朝君體也 】以前成日笑人打針整容 小S直認打Botox __,小S,徐熙娣,整容,

今時今日整容技術愈嚟愈勁,唔少人都會偷偷進廠維修,特別係女藝人,不過夠膽直認嘅又有幾多個?一向出名敢言嘅小S就係其中一個啦,佢喺自己Instagram ...




今時今日整容技術愈嚟愈勁,唔少人都會偷偷進廠維修,特別係女藝人,不過夠膽直認嘅又有幾多個?一向出名敢言嘅小S就係其中一個啦,佢喺自己Instagram Po自拍同講咗句:「肉毒和玻尿總算快消失!」直認自己為保靚樣打Botox。Post一出,一班fans大讚佢夠誠實,坦蕩蕩!不過都有人叫佢唔好再打,自然最靚。

其實之前主持小S主持《康熙來了》成日都會笑班來賓整容到塊面僵硬,郁唔到。基本上無一個明星可以逃得過佢法眼。可能因為咁,小S心知打過Botox必留下痕跡,佢呢招不打自招,《壹》仔只能說一句高手!

鍾意就快D Share啦!