網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月18日 星期五

朱晨麗:40歲前要生B 朱晨麗孖何廣沛睇時間衝刺 __,何廣沛,朱晨麗,

將勤補拙!前港姐冠軍朱晨麗於2017年憑劇集《超時空男臣》奪「最佳女配角」,演技獲肯定。在《兄弟》的演出令人難忘,原來她背後一直對自己有很高要求,希望 ...


將勤補拙!


前港姐冠軍朱晨麗於2017年憑劇集《超時空男臣》奪「最佳女配角」,演技獲肯定。在《兄弟》的演出令人難忘,原來她背後一直對自己有很高要求,希望演技「升呢」,為此承受很大壓力,她說:「希望做好啲唔好連累人,例如唔希望講對白NG,如果準備工夫做得唔足會好抱歉。」

偷時間補救缺點

朱朱在背後付出不少努力,拍劇時即使休息時間不足,亦情願犧牲睡眠熟讀劇本,她說:「如果可以穿 梭時空就好,覺得時間好唔夠用。拍劇收工之後要刨劇本、拼音,因為自己起步點低,唔係天才,所以要用時間補救缺點。如果未做晒功課,就算瞓咗落床都瞓唔着,會起身準備到最好、最熟先瞓得着。」但她坦言催逼自己向前,缺乏休息令身體響起警號,工作和休息方面要取得平衡。

40歲生仔有風險

踏入「三字頭」的朱晨麗拚搏事業,同時希望早日結婚生仔,坦言:「女人過40歲生BB係有啲風險,希望趁30幾歲可以結婚生仔,自己好傳統,好鍾意小朋友,如果將來有一對仔女就好幸運、好完美。」對組織家庭目標如此清晰,問到真命天子是否緋聞男友何廣沛?她笑說:「都係緋聞囉,大家忙事業。佢喺事業發展上好有潛質,我同佢事業上都係啱啱起步,覺得可以再好啲,一齊並肩作戰,將來嘅嘢將來再算,以事業為先,依家仲係30頭,仲有啲時間嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!