網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月18日 星期五

張衞健:《大帥哥》遇外星人?張衞健為三個女人煩緊 __,大帥哥,張衞健,

張衞健話拍劇係希望帶畀香港人歡樂。劇集《大帥哥》演員張衞健、蔡思貝、楊秀惠、洪永城等晚上在將軍澳電視城為劇集慶功。當中第二十四集講到譚凱琪飾演的天嬌被 ...


張衞健話拍劇係希望帶畀香港人歡樂。


劇集《大帥哥》演員張衞健、蔡思貝、楊秀惠、洪永城等晚上在將軍澳電視城為劇集慶功。當中第二十四集講到譚凱琪飾演的天嬌被洪永城殺害,錄得七天跨平台總收視31.8點,成為2018年二線(9點半時段)劇集單集收視冠軍!《大》播出時因檔期等因素未被看好,但播出後香港、內地以至星馬也錄得好收視,可謂吐氣揚眉。

收視理想打勝仗

祝捷會上監製徐正康直言收視理想是「打勝仗」,高層曾勵珍一上台先與張衞健擁抱,她指劇集在內地、星馬反應很好,不少人追問何時開拍續集,她望向張衞健說:「最緊要係劇集嘅靈魂人物,佢令到大家感受到嗰份熱誠,大家都搏命去拍。」

徐榮爆態度軟化

張衞健指拍劇是希望帶給香港人歡樂,相信已經做到,他笑說:「既然慶功宴公司請,咁不如我今晚請揼骨、修甲。」徐榮大爆游說「大帥哥」拍續集,對方態度開始軟化,洪永城笑說:「時裝劇唔鍾意,未來題材都得,2046或者外星人都可以。」

題材醞釀近三年

張衞健受訪時被問到是否拍攝續集,他笑說:「一個角色嘅醞釀有時好快,有時要啲時間,《大帥哥》關於軍閥嘅題材,喺我腦入面醞釀咗差唔多三年,期間冇同人講過,要諗我嘅演繹適唔適合今時今日嘅張衞健。如果Hea做就冇得好講,一個月都可以開機。」

首要應付「年關」

他亦對《大》收視好感開心,並指一直祈禱有足夠體力和靈感去應付,希望能將歡樂帶給觀眾:「見到啲基層朋友,夜晚返屋企睇電視劇已經係最大嘅快樂,所以香港人係好需要TVB,希望公司可以製作更多好戲畀大家睇。」問到成功帶給觀眾快樂,可會激發他醞釀新角色?張衞健笑謂現在要為三個女人煩惱,包括是媽媽、老婆、外母,因將快過年,但他分身乏術,不知應在香港還是北京過年,現在首要是應付「年關」問題。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!