網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月18日 星期五

李嘉:袋6位數代言費!李嘉自爆多Job搵上門 __,李嘉,

李嘉受熱播劇《大帥哥》帶摯,依家好多Job搵上門!「冬來」李嘉化身少林武僧為代言的藥油產品拍廣告,Man爆大騷半邊麒麟臂,他透露今次代言費高達6位數字 ...


李嘉受熱播劇《大帥哥》帶摯,依家好多Job搵上門!


「冬來」李嘉化身少林武僧為代言的藥油產品拍廣告,Man爆大騷半邊麒麟臂,他透露今次代言費高達6位數字,認真「和味」!正所謂有付出先有收穫,見李嘉於其中一個鏡頭雖然只做「背景板」,但都落力做足導演要求,上上落落做倒立不下7、8次,仍面不改容:「辛苦就梗嘅,但從事藝術創作,只要件事出嚟靚就唔驚辛苦!好彩咁多年喺TVB拍動作戲有個底,拍呢啲都Enjoy過程。」

自《大帥哥》播出,李嘉感慨謂有更多人認識自己之餘,都有不少工作搵上門:「自己對功夫堅持咗咁多年,開始有人睇得到。(左腳傷患依舊影響?)當然,我敢講如果冇呢個傷患,李嘉嘅動作可以一定比依家打勁多5至6倍,拍戲啲力要收番落自己度,邊度關節傷、脆弱就受傷。」

氹張衞健拍續集

講到「兄弟」洪永城、徐榮都有落足嘴頭氹「大哥」張衞健拍續集,他自爆每次聚會都有問:「有軟化到嘅,但都明白大哥出品必屬佳品,唔會Hea做,又付出好多,若然有好劇本、對手、Timing又啱,相信佢都會拍。(原班底拍續集?)當然希望。(洪永城話拍未來題材?)梗係啦,馬炭(洪永城飾演)瓜咗嘛!如果拍《大帥哥2》我仲唔係做大帥?未來劇佢可以翻生。」

講到明日生日,李嘉指會和成班徒弟食飯慶祝,問患腦瘤的俄藉女友可會一齊慶祝?他坦言女友不在香港,又開心透露對方不用做手術,正透過服藥治療以穩定病情。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!