網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月22日 星期二

陳山聰:打到手腫!陳山聰姚子羚新劇再續前緣 __,姚子羚,陳山聰,

見到都痛!藝人陳山聰現時正忙於拍攝邵氏劇集《飛虎之雷霆極戰》拍攝,山聰不時都要拍打戲,更被打到口腫臉腫,日前,他又要拍攝一場勇救吳業坤的戲份,二人更要 ...


見到都痛!


藝人陳山聰現時正忙於拍攝邵氏劇集《飛虎之雷霆極戰》拍攝,山聰不時都要拍打戲,更被打到口腫臉腫,日前,他又要拍攝一場勇救吳業坤的戲份,二人更要坐艇出海拍攝。

此外,山聰之後要開拍另一套劇《唐人街》,此劇台前幕後均為《城寨英雄》及《同盟》的班底,而眾兄弟姊妹如陳展鵬、山聰、姚子羚、唐詩詠、伍允龍及王君馨等齊齊跟郭師傅練功,未正式開工已經打到飛起,認真陰功。

子羚Post同山聰合照留言:「今次雙K回到60年代泰國,能否開花結果仲係未知知數,但肯定擦出更大嘅火花,連棘(山聰飾)、金福妹(子羚飾)一切準備就緒。」相中見二人雙手瘀晒,咁勤力練功,希望佢哋可以拎到之前失落咗嘅《最受歡迎螢幕情侶》獎

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!