網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月22日 星期二

吳若希:港女上身失儀狂笑!吳若希為亂摸名牌解畫 __,吳若希,港女,

吳若希指拍攝時係可以摸㗎!藝人吳若希(Jinny)與杜如風拍攝無綫賀年節目《阿爺賀歲攻略》,而Jinny有份拍攝的《東京血拼攻略》,日前播出首集後,被 ...


吳若希指拍攝時係可以摸㗎!


藝人吳若希(Jinny)與杜如風拍攝無綫賀年節目《阿爺賀歲攻略》,而Jinny有份拍攝的《東京血拼攻略》,日前播出首集後,被網民指她港女上身,在二手賣名牌的店舖中,在禁止觸摸的名牌篋上她照樣亂摸,又在店內狂笑,表現失儀。對於被轟亂摸,她說:「係咩唔摸得咩,其實拍嘅時候有公司帶住我,公司話可以就可以,唔可以就唔可以,唔可以應唔出得街,咁拍攝時係可以,但大家去到嗰陣就唔好嘞。」至於被指港女,Jinny坦言認是港女,又問身旁杜如風港女特質?杜如風抵死笑言:「靚女、善良、心地好,仗義、唔做朋友一流。」

問到此行可有買到碌爆卡?Jinny說:「又冇喎,因之前同森美拍嘢嗰次已買咗一轉,今次只買咗小手袋。(碌老公嘅付屬卡?)唔係,係自己卡,但老公找數。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!