掃呢頁CODE去手機

2019年1月19日 星期六

陳浩民:上年老婆擺烏龍!陳浩民大女今次堅係叻 __,陳浩民,

今次係真㗎喇!藝人陳浩民同老婆蔣麗莎(Lisa)有四個仔女,大女陳雅薷(Elizabeth)已經7歲,上年Lisa就擺咗個大烏龍,話大女連跳兩級升小三 ...


今次係真㗎喇!


藝人陳浩民同老婆蔣麗莎(Lisa)有四個仔女,大女陳雅薷(Elizabeth)已經7歲,上年Lisa就擺咗個大烏龍,話大女連跳兩級升小三,實質只係計錯數,不過今次終於冇出事喇,佢同網民分享咗張Elizabeth獲頒全校優秀生獎嘅相片,大讚囡囡好叻,仲話比起見到老公得獎更開心添:「全校優秀學生頒獎典禮,恭喜雅薷,以你為榮……加油小妞。媽媽永遠是你們的鐵粉[愛你]2019繼續保持,戒驕戒躁(看你拿獎,比看爸爸拿獎更加激動,莫名感動[笑cry])」網民都話佢係超能媽媽,教得好好呀!

此外,Lisa趁住「10 Year Challenge」晒出一張出海舊相,佢身穿黑色單肩連身裙,頭髮隨住海風而飄逸,相當煞食!佢留言:「#十年對比挑戰# 頭髮短了,見識長了;青澀少了,睿智多了;腰變粗了,孩子多了;十年前的單身一人,到今日的六口之家。這個十年很特別~」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!