掃呢頁CODE去手機

2019年1月19日 星期六

全裸演情慾戲 男友好Free 阿Sa失婚中成長 __,蔡卓妍,阿Sa,

曾經失婚的阿Sa,與現任男友石恆聰相處開心,不會再像過往般衝動,暫時仍未有結婚大計。
曾經失婚的阿Sa,與現任男友石恆聰相處開心,不會再像過往般衝動,暫時仍未有結婚大計。有一張少女臉的蔡卓妍(阿Sa),不經不覺已經36歲,近年演繹的角色 ...


有一張少女臉的蔡卓妍(阿Sa),不經不覺已經36歲,近年演繹的角色也漸趨成熟及大膽,她最近在新戲破格演繹有性障礙的人妻,更有全裸情慾戲。阿Sa日前接受本報訪問,笑說沒有跟男友石恆聰備案,又大讚男友好free。阿Sa在06年與鄭中基結婚,可惜之後離婚,經歷一次婚姻失敗的她,坦言不會像以前衝動,現在也未有結婚計劃。

採訪:黃曉妍

攝影:仇志德

相關新聞:【蘋聞重溫】破格《雛妓》爭影后

入行18年的蔡卓妍形象活潑,過往演繹的作品也比較接近其性格,但近年阿Sa似乎有意轉戲路,15年更憑電影《雛妓》的破格演出,獲提名金像獎影后。最近阿Sa在新片《非分熟女》中再有大膽演出,除了跟台灣演員吳慷仁有全裸性愛場面,更被吳浩康掃胸摸下體。阿Sa日前接受訪問,坦言今次大膽演出,毋須向男友石恆聰備案,他也不會介意:「佢好free,因為佢喺外國長大,同埋佢好鍾意睇戲,佢睇戲睇得仲多過我。」



鄭中基與阿Sa 10年被本報踢爆已婚時,兩人即開記招宣佈離婚。資料圖片 鄭中基與阿Sa 10年被本報踢爆已婚時,兩人即開記招宣佈離婚。資料圖片
隊友阿嬌上月結婚,阿Sa也帶男友出席婚宴。資料圖片

隊友阿嬌上月結婚,阿Sa也帶男友出席婚宴。資料圖片

與男友「好開心」

阿Sa和鄭中基因04年拍攝電影《追擊8月15》撻着,10年被本報踢爆二人早於06年在美國洛杉磯秘婚,可惜婚姻只維持4年。阿Sa現與石恆聰拍拖感情穩定,經常被傳婚訊,不過曾經歷與鄭中基一段失敗婚姻,她坦言因為過往經歷,明白承諾的重要,所以不會像以前般衝動,更直言現階段未有結婚計劃:「我以前試過好衝動,所以我𠵱家會更加覺得,婚姻真係一個承諾,呢個承諾係包含好多嘢,唔係話𠵱家好開心,兩個人我愛你你愛我,就去做一樣嘢,有好多嘢要砌好晒先,我覺得一定要計劃好先可以行呢一步,暫時處於我好開心,佢好開心,大家相處好舒服嘅狀態。」是否想事業有成才展開人生另一階段?阿Sa說:「唔關所有嘢事,到時個天會話畀你聽,你要行邊一步,暫時處於好開心嘅狀態。」

相關新聞:【蘋聞重溫】女尊男卑戀陳偉霆



好姊妹鍾欣潼(阿嬌)在婚前派對上,親手將花球送到她手上,似乎比她更開心,阿Sa笑謂:「一個祝福箒,佢送個花球畀我之後,我今年拍咗四套電影,有三套都要着婚紗,唔緊要,拍戲箒!其實我都唔急,都唔知大家急乜嘢,問個天」



今次在新戲中,阿Sa飾演的角色有性障礙,即使結婚四年仍是處女,最後吳浩康飾的演老公受不了要離婚,直至遇上吳慷仁飾演的法國廚師才鼓起勇氣尋回自己的靈與慾。阿Sa坦言今次演繹的角色,與自己是相反:「我同導演傾劇本時,佢都叫我演一個同我自己相反嘅人,對於我嚟講唔係太大難度,只要想像我平時唔會咁樣。」



不過,阿Sa在片中要被現實生活中相識多年的吳浩康摸胸兼摸下體,可會覺得尷尬?阿Sa笑說:「我黐晒嘢㗎,黐到好厚㗎,所以係零感覺,我諗吳浩康都係掂到啲好硬嘅嘢!」其實拍攝親熱戲份場面,男演員反而比女演員緊張,阿Sa說:「係呀,佢幾緊張,拍嘅時候,佢出晒汗,有時係要cut機,抹完汗再嚟過。」



阿Sa在電影試片中的全裸戲份推出後,引起不少觀眾譁然。劇照

阿Sa在電影試片中的全裸戲份推出後,引起不少觀眾譁然。劇照
阿Sa大讚對手吳慷仁gentleman,為拍這場親熱戲,兩人也付出了不少時間。劇照

阿Sa大讚對手吳慷仁gentleman,為拍這場親熱戲,兩人也付出了不少時間。劇照

嘲吳浩康出晒汗

另外一場激情戲,則是阿Sa和吳慷仁在廚房全裸做愛,她大讚對方好gentlemen:「有遮到㗎,呢套係一套戲。我好欣賞吳慷仁,佢好有心要成為一個好好嘅演員,所以佢乜都嘗試。每一日都會傾劇本,研究點樣拍得順利啲,因為嗰啲動作戲都幾難拍,又要就鏡頭,呢場戲拍咗一日,但之前有日放假,我哋特登返片場試機位,嗰日又一日。」阿Sa又說:「喺鏡頭前面睇,兩個好似好自娛,但其實好辛苦,首先嗰張枱係好凍、好硬,跟住現場仲有十幾個人,喺心態上要高度集中,如果唔集中,好可能就要NG,好彩我哋呢場一take過。」



再爭影后冇壓力

對於有影評大讚阿Sa演技相比《雛妓》再有進步,問她可有信心角逐金像獎影后?她表示:「我覺得𠵱家係好舒服嘅狀態,一套戲成唔成功唔係一個人,最重要係自己盡咗力。𠵱家比較得心應手去處理角色,心態好重要,如果畀好大壓力自己,又或者好有目的地去做所有嘢,你會好痛苦,而且唔會做得好,你一定要最relax先做到最好嘅嘢。」

場地提供:英皇駿景酒店




鍾意就快D Share啦!