網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月25日 星期一

北見直美:23歲日女星與父共浴 香港星爸媽點樣睇? __,北見直美,

23歲日本女星北見直美近日在節目中公開與父親及哥哥共浴的片段,「禁室澡育」肉帛相見享天倫,引起極大回響!陳琪鬧爆博出位本地一班星級父母亦不能接受!育有 ...


23歲日本女星北見直美近日在節目中公開與父親及哥哥共浴的片段,「禁室澡育」肉帛相見享天倫,引起極大回響!

陳琪鬧爆博出位

本地一班星級父母亦不能接受!育有兩女一子的藝人陳琪直斥有人博出位:「簡直係匪夷所思!我覺得嗰位女星嘩眾取寵,想做一啲好出位嘅嘢,我真係接受唔到!我個大女依家9歲,就算6、7歲時已經好避忌唔會一齊沖涼,老公(藝人胡諾言)幫手沖得最多係細仔,囡囡就較少,始終男女有別。就算囡囡去廁所,都絕對唔會叫佢跟爸爸去男廁。」

林盛斌「禁浴」

至於育有三女一子的「多仔公」林盛斌,長女現已10歲,幼子亦1歲半,他坦言向來奉行「禁浴」:「從來冇試過同三個女一齊沖,就算幫佢哋沖都冇!因為我同太太都話佢哋知,身體有重要部位,需要自己好好保護,唔可以隨便畀異性睇到,所以我哋冇父女沖涼嘅習慣。如果個仔大個啲,我同佢一齊游水、換衫、沖涼就冇問題,因為大家係男人。」

有三個寶貝仔的女星羅霖同樣指不能接受:「3、4歲都可以,增進吓親子關係,但逐漸大個懂得兩性唔同時就要分開。」

黎耀祥:文化不同

身為廿四孝父親的男星黎耀祥,寶貝仔黎正橋已21歲,對父女共浴認為是文化不同:「我諗中國人比較保守,日本文化都有男女一齊浸溫泉,呢啲係日積月累嘅文化,如果習以為常就唔會覺得係啲咩!我個仔到十幾歲唔會同我哋沖涼,只係幾歲時一齊沖。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!