網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月25日 星期一

《家有B事》:【家有B事】十足餅印!郭羨妮情話冧硬頸女 __,郭羨妮,

東網巨星新節目「HiPP喜寶特約」《家有B事》請來前港姐冠軍郭羨妮(Sonija)和6歲餅印囡囡Kylie亮相,Kylie聰明又可愛,盡得「美麗與智慧 ...


東網巨星新節目「HiPP喜寶特約」《家有B事》請來前港姐冠軍郭羨妮(Sonija)和6歲餅印囡囡Kylie亮相,Kylie聰明又可愛,盡得「美麗與智慧並重」真傳!不過Sonija面對許多父母都可能遇到的煩惱,就是小朋友性格「硬頸」及學業問題。

Sonija直言為Kylie感到憂心:「佢係一個好鍾意玩嘅小朋友,升小學之後功課開始搞唔掂,同埋佢性格執着,唔聽勸告,所以成日都同佢拗好耐。」

Kylie當然亦有窩心一面,Sonija說:「佢細細個開始,我每晚都會幫佢按摩,到依家如果我唔舒服,佢會主動幫我按摩,又會斟水餵我食藥,嗰刻真係有病都變冇病!」Sonija仲特登錄咗一段「情深說話」短片送畀囡囡,想知究竟Sonija講咗啲咩?立即Click入《家有B事》!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!