網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月25日 星期一

【60歲皮膚零鬆弛】「展昭」何家勁六張保持高顏值 返港露爆肌Body __,何家勁,

當年係亞視小生,有個朵,叫「港版西城秀樹」的何家勁,90年代拍罷台劇《包青天》的「展昭」一角而彈起,不經不覺今年已經六十歲!最近佢返咗香港,約埋老友林 ...


當年係亞視小生,有個朵,叫「港版西城秀樹」的何家勁,90年代拍罷台劇《包青天》的「展昭」一角而彈起,不經不覺今年已經六十歲!

最近佢返咗香港,約埋老友林國斌去茶餐廳醫肚,估唔到六張嘢嘅何家勁,皮膚光滑冇皺皮, keep到似三十歲咁青靚面淨,堅呀!Body亦保持一副有心有力嘅戰鬥格,胸肌若隱若現,同佢個樣一樣,保鮮值極高。

呢位凍齡男神,依家喺內地好巴閉架!身為惠州市政協委員,仲係老闆,喺內地出埋健康食品「勁家莊」。佢個食品廠設係惠州,佔地六十幾畝,生產同鎖售穀物類健康嘢食,自己要做生招牌,唔怪得keep得咁好

佢間廠仲成為當地旅遊景點,開放俾人參觀,所以何家勁將個大堂佈置成「開封府」,放咗佢嘅展昭爉像做鎮場之寶,好搞笑。而最近又開埋麵包店,擴展營商版圖。

喺內地吃得開,養過百員工嘅佢,香港浮面嘅物業卻只有95年買入,依然升至二千幾萬嘅廣播道雅樂園。

不過有樣有米有地位,六十歲嘅何家勁,除咗上世紀同圈中人李婉華拍過三年拖,一直到依家都仲係單身,未肯封盤。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結: http://bit.ly/next28app

相關新聞:【港版西城秀樹】憑展昭紅遍東南亞 何家勁曾與李婉華拍拖3年

https://bit.ly/2GSQ4We

相關新聞:【港版西城秀樹】憑展昭紅遍東南亞 何家勁曾與李婉華拍拖3年




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!