掃呢頁CODE去手機

2019年2月2日 星期六

姚嘉妮:弗過十年前有馬甲線!姚嘉妮出水芙蓉晒40胸 __,姚嘉妮,

藝人姚嘉妮(嘉嘉)泳裝上陣拍攝無綫劇集《她。她。她的少女時代》,40歲的她大騷fit爆身形,乍現馬甲線。該場口要她在泳池中來回游水,上水後藝人鄭啟泰還 ...


藝人姚嘉妮(嘉嘉)泳裝上陣拍攝無綫劇集《她。她。她的少女時代》,40歲的她大騷fit爆身形,乍現馬甲線。該場口要她在泳池中來回游水,上水後藝人鄭啟泰還輕吻她臉頰。

拍攝時嘉嘉大嗌凍到震,拍完後即時飲薑茶和熱朱古力取暖。嘉嘉表示接拍之前不知道有泳裝這一幕,因為當時還未出齊劇本:「後來知道有都好擔心,唔知幾時拍,因為天氣忽冷忽熱,雖然今日唔算好凍,但只有拍攝時只有17度,落水都好凍,好在媽咪預備咗熱朱古力畀我。」

嘉嘉稱為了拍攝這場戲,近幾天也盡量少吃點,以及勤做sit up,她希望拍出來效果理想,不要白費苦心,講到上次以泳裝拍劇已經是十多年前:「我覺得自己身形比十幾年前更弗,因為以前後生,所以瘦,但依家係我努力做運動,係弗,我自己好鍾意做運動,又有班志同道合嘅朋友。(點解件泳衣咁密實?)因為套劇講我係個好時尚同有錢嘅女人,所以唔使好感性。我要多謝服裝組,我每日嘅戲服都唔同又靚。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!