掃呢頁CODE去手機

2019年2月2日 星期六

麥明詩:美男晒小背心「色誘」 麥明詩怕醜:夠啦 __,麥明詩,

10A港姐麥明詩(Louisa)正進行慈善單車行,踏車到柬埔寨,雖然佢早前受過傷,不過已經復出,尋日就第一日全面歸隊,同隊友一齊踩足全程!雖然有四位美 ...


10A港姐麥明詩(Louisa)正進行慈善單車行,踏車到柬埔寨,雖然佢早前受過傷,不過已經復出,尋日就第一日全面歸隊,同隊友一齊踩足全程!雖然有四位美男子傍實,但一個女仔要埋男人堆都唔易,話晒男人話除就除無拘無束!

Louisa一直keep住喺Instagram更新近況,佢上載咗張四格相,原來同行嘅藝人潘梓鋒喺佢面前除衫,露出入面嘅單車小背心,不過咁啱遮住咗兩點!又要睇又要影又要「鬧」嘅Louisa笑言:「夠」咁又係,話晒一個女仔,睇到人怕醜㗎嘛!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!