掃呢頁CODE去手機

2019年2月2日 星期六

【15歲養子大手術後多日認不出她】張慧儀心痛:就算佢以後唔認得我 都唔會離棄佢 __,張慧儀,

「對於我嚟講,今年團年飯真係有重大意義。」張慧儀擁著心臟手術成功的15歲養子說。養子Hanson患先天心臟病,去年心臟問題越見嚴重,易倦的Hanson ...


「對於我嚟講,今年團年飯真係有重大意義。」張慧儀擁著心臟手術成功的15歲養子說。

養子Hanson患先天心臟病,去年心臟問題越見嚴重,易倦的Hanson生活漸受影響。故去年底在醫生建議下,動了一個歷時近十個小時,以人工導管將上下腔靜脈連接至肺動脈的心臟手術。

留院期間入過ICU及重症病房,今天大步檻過,能與媽媽一起吃團年飯迎新年,對張慧儀母子而言,不是必然。

因為手術後,Hanson半個月失去意識,認不出媽媽。

「而家佢行得、走得、食得,嗰時佢樣樣都唔得,連我係邊個佢都認唔到,有呢個對比,所以今日佢完全康復,我覺得好感恩。好多謝醫生同一班醫護人員嘅悉心照顧。因為佢做完手術不久,唔可以如以往搭飛機返馬拉過港,所以今年我倆第一次留喺香港過年,而屋企人,例如爸爸媽媽、家姐同女兒、阿妹都飛嚟香港一齊過年。」

回想兒子在病房的日子,張慧儀每天坐立不安。「佢唔喺屋企,喺醫院狀態最唔理想嗰段時間,我真係瞓唔到覺,食唔到嘢,好難過,嗰剎那我就諗,以前佢喺屋企時都算乖,但我成日都話佢,日後佢返屋企,我要更加愛錫佢。有過今次經歷,我覺得兩母子嘅感情真係有增進,同埋會盡量抽時間喺埋一齊,我哋而家係連體嬰。最近佢要求每晚拍住佢背脊入睡,有時我拍到好攰話唔拍嘞!但轉頭都會繼續拍,因為佢慢慢長大,總會有自己空間嘅時候,到時我想多啲陪佢,都未必有呢個機會。」她對養子的愛,超乎很多有血緣的關係。當前問Hanson如何報答媽咪?15歲步入青春期的他,開始對鏡頭害羞,故儘管心裡有無盡的感激,但最後只簡單說了兩字:「吸塵!」在旁的張慧儀,幫他解讀:「佢而家懂事好多,會幫手做家務,吸塵、洗碗。」

兒子手術前,張慧儀擔心得每晚躲在房裡哭,手術後,作為母親,仍然憂慮處處。「當日Hanson做手術時有好多未知之數,亦都知道手術嘅複雜性,之後佢留咗好長時間喺深切治療部同重症病房。因為手術過程唔算太順利,所以手術後要令佢深層睡眠三日三夜,用嚟保護個腦,呢個俗稱叫冷凍,大概意思就係深層睡眠幾日嚟保護佢。我睇住佢瞓咗幾日,當時心情好複雜,因為佢未醒,每一日行入ICU之前都好驚,個心會跳得好快,因為我唔知道今日會有咩信息俾我。

「我返到屋企,佢坐過嘅梳化我唔敢坐,唔知點解自己會咁樣,係逃避定係咩原因?半夜瞓唔到坐喺床,會不停叫住Hanson,嗰一刻會諗:『只要你健康好番,要媽媽點樣都得。』。」

Hanson深層睡眠120小時後。

「過咗三、四日之後,我行入病房見到佢開咗眼,我第一個反應係好開心,但後來發現佢無意識,又唔知我係邊個,嗰一刻我就好驚,佢呢種狀態維持咗一段好長時間,我諗有十幾廿日,唔認得我係邊個,就算我同佢講佢最喜歡嘅幪面超人,佢都唔知係咩!嗰段時間我好擔憂。」

養子跟病情搏鬥,她跟心思搏鬥。

「我叫自己唔可以倒下,唔可以有任何負面想法,不斷同自己講,呢個只不過係一個過程,佢一定會慢慢好番。直至有一日,我喺重症病房忍唔住,因為我見到護士幫佢換片,嗰一刻好心痛,終於忍唔到,衝出病房搵個地方,將多日累積嘅情緒爆發出嚟,喊完之後就舒服好多。」張慧儀說。

當刻看著兒子的狀況,她作過最壞打算。

「坦白講我有諗過,佢一直唔認得我的話,我問自己:『如果係咁樣我會點呢?』我好肯定咁答自己,無論Hanson變成點,媽媽都唔會離棄你,我只會更愛錫你。如果真係咁樣,或者我哋會用另一種方式,未必會喺香港生活,帶佢返馬拉重新嚟過,我會咁樣諗。

「見到佢好心痛,成身插晒喉,又無意識,連自己生活都自理唔到,我非常心痛。如果我哋冇經歷呢啲,對起身、食飯、行路、飲水,都會覺得理所當然嘅一件事,但而家深切體會,幸福的確唔係必然。所以只要佢健康就OK,我哋去邊度都會一齊,而家我哋係連體嬰。」

踏入豬年,兩母子要實現15年來想做但未做的事。

「我最想2019下半年,Hanson可以坐飛機嘅時候,同爸爸媽媽帶埋佢一齊去旅行,因為佢好想去日本,已經講咗好多年,但未試過實行,希望2019年可以實現呢個夢想,因為佢好鍾意幪面超人。」在旁的Hanson,立刻幪面超人上身,看在張慧儀眼裡,只要兒子能康復,那怕割了她的肉。

採訪:Sukey

攝錄:黃志明

服裝:Laurel

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結: http://bit.ly/next28app

相關新聞:【養子手術令她有創傷後遺】張慧儀: 我對呢個回憶有恐懼




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!