掃呢頁CODE去手機

2019年2月2日 星期六

C君:C君求婚成功 黃天頤冧爆嗌願意 __,C君,

現年35歲、組合農夫成員C君宣布求婚成功,佢喺IG晒出拖住未婚妻黃天頤隻手嘅相,目測鑽戒有兩卡咁大粒,C君留言:「年紀漸長,很多朋友都有『shesay ...


現年35歲、組合農夫成員C君宣布求婚成功,佢喺IG晒出拖住未婚妻黃天頤隻手嘅相,目測鑽戒有兩卡咁大粒,C君留言:「年紀漸長,很多朋友都有『she says yes』的po文,今日,到我了,she said yes。謝謝,新年快樂。#共你熱戀可抵擋冰天雪地#全世界講一次恭喜」而黃天頤就留言:「我們其實相識了很久,同笑的時刻有很多,同哭還好像是頭一次,幸好都是快樂窩心的眼淚。一句願意,以後同哭同笑。」

原來C君今次仲好有誠意,着晒西裝,仲呃黃天頤話早起去睇NBA,黃天頤留言話:「雖然我完全聽唔到求婚主題曲《無得比》,但睇到你口震震同我講很久前你已經覺得呢段關係可以圓滿,呢個畫面先係真正嘅無得比。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!