掃呢頁CODE去手機

2019年2月2日 星期六

江鈺源:金牌小三江鈺源 最新偷情床照流出 __,偷情,小三,

中國體操奧運金牌得主江鈺源,被傳強搶閏密老公,發料博主海洋律師LAW繼續爆勁料,除將最新疑似江鈺源同賤夫床照上傳到微博外,更將一張電腦短片截圖擺上網, ...


中國體操奧運金牌得主江鈺源,被傳強搶閏密老公,發料博主海洋律師LAW繼續爆勁料,除將最新疑似江鈺源同賤夫床照上傳到微博外,更將一張電腦短片截圖擺上網,號稱係江鈺源嘅偷情造愛及私處大特寫短片,非常震撼。海洋律師LAW表示,賤夫對外宣稱老婆唐某偷食在先係不盡不實嘅誣蔑,反而元配一方早已手揸大量老公同江鈺源嘅偷情證據,話到明之後到「法院見」。

體操女神江鈺源、元配唐某及其丈夫嘅三角偷情關係,成為近期熱話,剛啱賤夫表明唐某都唔係好人,於手機中出現男子裸照,更偷食偷到去歐洲。

延伸閱讀:

【江鈺源事件又有新嘢 男主角爆妻偷食在先】

https://bit.ly/2WCULZv 

不過爆料者海洋律師LAW就再度出招,將賤夫同江鈺源赤裸相擁嘅裸照擺上網,並出千字文表明唐某根本希望離婚,只係賤夫唔想咁做,而小三江鈺源亦表示要「拖死她,她讓我難受的都加倍還她」,希望同唐某玩到底。海洋律師LAW表示,兩年前唐某就曾於自己屋企張床,當場捉到賤夫同江鈺源偷情,但江鈺源卻擘大眼講大話,反要將唐某告上法庭,仲狼到出手打傷唐某。另外,原來唐某已手執大量賤夫同江鈺源嘅做愛短片,以及江鈺源喺賤夫家中影嘅裸照,當中更有江鈺源私處特寫照片,依家已決定告上法庭,希望同賤夫離婚。此外,海洋律師LAW仲話賤夫原來不只同江鈺源偷情,直指江只係賤夫眾多小三之一。

此外,海洋律師LAW更將唐某同丈夫2017年嘅微信對話截圖,及一封二人聯絡嘅信件擺上網,睇嚟未來將會有更多勁料爆。

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!