掃呢頁CODE去手機

2019年2月1日 星期五

負資產重現!富榮97苦主:落定撞正金融風暴 __,

1997年金融風暴後樓價大跌,至2003年沙士時累跌逾六成,不少負資產人士上街表達對政府的不滿。
1997年金融風暴後樓價大跌,至2003年沙士時累跌逾六成,不少負資產人士上街表達對政府的不滿。【本報訊】1997年亞洲金融風暴令本港樓價由最高峯插水 ...


【本報訊】1997年亞洲金融風暴令本港樓價由最高峯插水,大批業主及首置買樓客淪為負資產。大角嘴居屋富榮花園屬重災區之一,成為香港史上最多撻定居屋之一,負資產業主更不計其數。

逾65歲的一手業主李先生(圖)憶說當年以綠表身份,斥資240多萬元買入11座一個3房2廁單位,一家四口入住。不幸是他剛落定不久,便遇上金融風暴,樓價大跌。

相關新聞:高位入嘉湖、嵐山最高危



「唔會好似97咁犀利」

李直言自己是負資產一員,「一落咗定就爆,嗰時有少少唔舒服,點解人哋一買樓畀咗首期,第二朝就有錢賺,我就畀咗首期即刻撞正金融風暴,但係我諗深一層自己唔係要嚟炒樓,我係要嚟住,所以就冇影響。」

一度淪為負資產,李先生卻無撻定,反而咬緊牙關度過,除因為早已計劃置業,另一個原因是他為公務員。他指早在80年代便想置業,但當時私樓樓價負擔不起,直至富榮花園推出市場,才有能力上車。

李指當年樓價高企,但他預期樓價會一直上升,「你唔買居屋,私樓更加唔使買」。再者以其公務員身份,可以綠表資格申請居屋,承造九成按揭,只需支付約15萬元首期便可上車,雖然每月供款要兩萬多元,不過以其收入「供得起」。

近月樓價下行,負資產恐增加,李先生卻不認同,「因為香港政府制度幾好,當年就差啲,𠵱家出現負資產機會唔會好高,可能會有,但唔會好似1997年咁犀利」。對於未來樓市走勢,李認為近期樓價雖下滑,但其實樓市已逐漸回暖,更強調現時樓價難重現1997年金融風暴或者2003年沙士等暴跌,「因為如今港人思想比較成熟,認為樓市會穩步上升,唔會學當年沙士年代跌得咁犀利」。

■記者葉煜燊




鍾意就快D Share啦!