掃呢頁CODE去手機

2019年2月1日 星期五

青雲拍靚靚女友重逢 __,劉青雲,袁詠儀,靚靚,

劉青雲、袁詠儀、林嘉欣和張家輝前晚在九龍灣出席主演的電影《廉政風雲煙幕》首映,黃子華也專誠撐場。靚靚跟青雲相隔二十多年再合作,之前合作過《整蠱王》及《 ...


劉青雲、袁詠儀、林嘉欣和張家輝前晚在九龍灣出席主演的電影《廉政風雲 煙幕》首映,黃子華也專誠撐場。靚靚跟青雲相隔二十多年再合作,之前合作過《整蠱王》及《新不了情》,靚靚說:「其實我好少客串,今次主要同青雲有對手戲,而且我睇完劇本覺得角色好得意、好好玩,所以咪做囉,好期待將來有機會同青雲再做情侶或者夫妻。」她笑言青雲像沒有老過一樣,青雲則坦言見到靚靚,有種與女友重逢的感覺。

青雲表示很羨慕家輝跟林嘉欣可以到澳洲拍足一個月外景,家輝卻說:「我反而妒忌佢,喺香港拍完戲就可以返屋企,始終最好都係瞓番自己張床。」

採訪:王連連

相關新聞:【娛樂人物】點評拍檔:張家輝真係幾麻煩麥兆輝靚靚有親




鍾意就快D Share啦!