網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月16日 星期六

【好有愛】擔心停藥增復發機會 林淑敏:老公堅拒冒險生B __,林淑敏,

林淑敏感激老公一直不離不棄。(資料圖片)
入行19年的林淑敏,近年因為《愛回家之開心速遞》「大小姐」而受到網民賞識,去年更在台慶頒獎禮獲頒最佳女配角,事實上林淑敏在00年加入無綫後,雖然不乏演 ...


入行19年的林淑敏,近年因為《愛回家之開心速遞》「大小姐」而受到網民賞識,去年更在台慶頒獎禮獲頒最佳女配角,事實上林淑敏在00年加入無綫後,雖然不乏演出的機會,但只是不起眼的角色,收入只僅夠糊口。直到10年,林淑敏突然確診患上第2期乳癌!



林淑敏早前接受商台節目訪問,提到當年的抗癌經過,她說:「嗰陣個人很沉重,冇好似做戲嗰種崩潰,由檢查、通知到做手術,成個過程好快,只係3、4日內嘅事。」她還說:「本來醫生話『你可能唔使打化療』,但係最後唔單止要打化療,仲要打標靶藥,因為我嘅Cancer係最惡嗰種。因為我有信仰,我就祈禱,一邊祈禱我就一邊消化,最後我就覺得要將所有治療做盡,如果唔係就會後悔。」



林淑敏好感激老公當時沒有離棄自己:「嗰陣適逢係生育年齡,但係我有呢個病,唔可能生小朋友,即係意味我唔可以畀到佢一個健康嘅家庭,所以我真係好驚,但係老公知道我有病,日日都去街市買餸,煮飯畀我食,每日都有五餸一湯,直到我康復後,佢就決定要同我結婚。」婚後林淑敏本來有想過生B,不過遭老公反對:「好多生過乳癌嘅人,尤其係年輕嘅女人,生理週期係比較差,可能每28日都冇月經,不過我冇受影響,生理週期依然係正常,只係家族遺傳荷爾蒙過高,需要食抑制劑接受荷爾蒙治療,食咗5年之後,其實我可以選擇唔食然後生BB,但係佢擔心荷爾蒙起變化,增加復發機會而反對。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



林淑敏感激老公一直不離不棄。(資料圖片) 林淑敏接受商台訪問。 林淑敏接受商台訪問。
因為「大小姐」,令林淑敏在事業上有新轉變!

因為「大小姐」,令林淑敏在事業上有新轉變!

鍾意就快D Share啦!