網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月24日 星期日

狗望高處 訓練愛犬變醫生 __,

羅霖早前帶愛犬坐私人飛機去日本旅遊。
羅霖非常愛錫一歲大的愛犬棉花糖,她早前更獲贊助帶愛犬坐私人飛機去大阪旅行,她笑言「人不如狗」。羅霖在棉花糖半歲時,便帶牠去接受訓練:「人要有規矩,狗都 ...


羅霖非常愛錫一歲大的愛犬棉花糖,她早前更獲贊助帶愛犬坐私人飛機去大阪旅行,她笑言「人不如狗」。羅霖在棉花糖半歲時,便帶牠去接受訓練:「人要有規矩,狗都要有,唔想出到嚟好似失控咁,日後想佢做狗醫生,佢性格啱,可以做到,人望高處,狗都要。」

「兩母女」早前首次坐私人飛機出遊大阪,羅霖說:「第一次搭飛機,我好擔心佢。」羅霖與愛犬遊日七天:「去咗大阪、神戶、奈良,佢去到奈良,見到啲鹿唔驚。喺飛機有12隻狗,好大隻,有西摩犬,佢仲行埋去玩,去到奈良好多遊客同佢影相,有啲舖頭原本唔畀帶狗,但老闆娘好鍾意佢,又畀佢入去濕平,帶住佢去日本好多地方都去到。」

相關新聞:【蘋聞重溫】鄺美雲視愛犬如子



感恩半百有嘢做

羅霖昨日在灣仔出席活動,對於有網民指她帶愛犬坐私人飛機是扮窮,她回應說:「其實我係唔使錢搭私人飛機,佢哋話我年紀大唔好出嚟獻世,希望大家唔好歧視,只要靠自己雙手做嘢搵錢,我都好欣賞,我感恩自己半百歲都有嘢做。」羅霖透露並沒為此事感到不快:「佢哋唔清楚先誤解,話我出嚟身光頸靚,背後有人支持,如果我着得寒酸,你哋都唔鍾意睇啦,我好好彩,有好多sponsor,做藝人搵錢唔容易㗎。」

採訪:盧妹




鍾意就快D Share啦!