網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月24日 星期日

港版未來戰士? 裸男夜襲土瓜灣街頭 __,未來戰士,

土瓜灣驚現「未來戰士」?Facebook群組「巴打絲打FacebookClub」瘋傳一張相片,一名裸體男子晚上站在土瓜灣馬路旁,情景及造型與電影《未來 ...


土瓜灣驚現「未來戰士」?Facebook群組「巴打絲打Facebook Club」瘋傳一張相片,一名裸體男子晚上站在土瓜灣馬路旁,情景及造型與電影《未來戰士》經典一幕似到十足十。網友笑言是「未來戰士T800由2029年返嚟2019年」、「現在流行皇帝的新衣」等。

照片所見,裸男身材雖無影星阿諾舒華辛力加魁梧,但仍獲一眾網友力讚身型不錯,亦有人笑言未來人返回過去,香港必有大事發生。不少網民認為事主或與朋友打賭輸掉,因而裸跑「找數」,大讚是「找數真漢子」。

網民有話說:

Bu Huan Jin:末(未)來戰士,他說了:I were be back!

Kong Chun:幾好身材喎

Lau Rico:想知他屋企條鎖匙放咗係邊到?

Jacob Lok:係Time traveler,近年咁多未來人搭時光機返嚟,香港一定係將會有大事發生喇,佢哋要嚟見證呢個時刻

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!