網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月24日 星期日

江華大仔棄娛樂圈決定做… 網民大讚:難得嘅星二代! __,江華,

江華大仔棄娛樂圈決定做… 網民大讚:難得嘅星二代!
江華大仔棄娛樂圈決定做…網民大讚:難得嘅星二代!江華同太太麥潔文婚後育有一子一女,26歲大仔陳耀淙(Bryan)及24歲細女陳薔天。話說唔少星二代都希 ...


江華大仔棄娛樂圈決定做… 網民大讚:難得嘅星二代!



江華同太太麥潔文婚後育有一子一女,26歲大仔陳耀淙(Bryan)及24歲細女陳薔天。話說唔少星二代都希望入行做明星,不過Bryan就有唔同諗法,大學畢業之後決定去做…

撰文:東方新地|圖片:微博、Facebook





江華大仔棄娛樂圈決定做…

現時56歲嘅江華近年淡出娛樂圈,而屬星二代嘅仔仔陳耀淙(Bryan)如今長大成人,但就竟然冇諗住繼承父母衣缽入娛樂圈做明星!

江華夫婦

江華大仔陳耀淙(Bryan)


26歲嘅Bryan個樣生得似爸爸江華,但就曾表示自己遺傅唔到父母演藝天份,所以冇興趣加入娛樂圈發展。





雖然係咁,但Bryan就天生有助人之心,除感嘆現今香港醫護因人手嚴重不足問題外,亦喺大學完成護士課程後隨即投身醫護界,做護士為社會大眾服務,認真唔話得!

鍾意就快D Share啦!