網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月24日 星期日

麥美恩:陪落樓買水做阿四!麥美恩激讚許文軒細心 __,麥美恩,

藝人麥美恩下午到屯門出席旅遊慈善拍賣活動,談到早前與緋聞男友許文軒齊齊出埠拍節目,她笑謂:「都係廣州一帶,因為拍粵語典故節目嘛。(有冇對佢加分?)佢又 ...


藝人麥美恩下午到屯門出席旅遊慈善拍賣活動,談到早前與緋聞男友許文軒齊齊出埠拍節目,她笑謂:「都係廣州一帶,因為拍粵語典故節目嘛。(有冇對佢加分?)佢又真係幾細心,肯幫我拎嘢,落樓買枝水佢都肯陪我,唔係個個男仔都做到,咁我不嬲都冇話佢差。(佢話要跟你學嘢,想入屋多啲。)講到我老晒,但我明佢意思,每個娛樂新聞主播出嚟都好多擔憂,驚自己做得唔好,我成日都叫佢放啲,好似演喜劇咁就得。(有咩都預埋佢?)梗係,當年喺娛樂新聞台佢都幫咗我好多,我、周奕瑋同佢咁,都一定會互相扶持!」

她又形容現場拍賣旅遊套票超值,自己亦心動,笑謂:「依家公司製作好認真,好多時都出埠拍攝,嚟緊我又去馬來西亞喇,不過我都係以東南亞為主,好想衝出亞洲,例如去非洲睇動物大遷徙等等,希望有機會啦,等我賣吓橋先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!