網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月24日 星期日

森美:主動邀合照被拒!森美畀個女嫌老土勁心酸 __,森美,

藝人森美今日現身「兒童飛龍大使」開幕禮,其女兒曦童(Charisse)是去年活動的得獎者,也有份在台上分享,父女罕有同台。森美笑言女兒怕醜,自己主動邀 ...


藝人森美今日現身「兒童飛龍大使」開幕禮,其女兒曦童(Charisse)是去年活動的得獎者,也有份在台上分享,父女罕有同台。森美笑言女兒怕醜,自己主動邀她合照,也遭對方拒絕:「我就算帶埋朋友同佢一齊食飯都要問准佢,要佢鍾意先得,唔鍾意冇得逼,冇辦法我今日出席呢個活動,佢都問我點解會嚟,我話係大會請。」

森美稱女兒正值青春期,對她來說爸爸已是真正大叔,而媽咪就是真正大媽,父母做的所有事都會看不順眼:「好似佢話Ariana Grande出咗新歌,我話我都想聽,佢都會覺得你點都係老土,正如我哋個年代,如果你阿媽話要唱首《壞女孩》畀你聽,你都叫佢咪搞啦。」他坦言難免會有酸溜溜的感覺,惟有學會自處。

問到女兒會否像哥哥一樣到外地讀書?他表示由女兒決定:「佢上年參加呢個活動去過福岡交流,又跟學校去咗英國劍橋,感受當地讀書氣氛。睇吓佢自己鍾唔鍾意去外國讀書,最後都係由佢決定。(會唔會唔捨得囡囡?)唔捨得都要捨得,你唔可以因為自己唔捨得而困住佢喺個框入面,唔畀佢見識外面世界,你愈放得佢遠,佢反而愈會返嚟。(擔唔擔心佢早戀?)愛係感受,冇得控制,但要教曉佢點去相處,喺佢未懂得愛之前要教佢點樣相處。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!