掃呢頁CODE去手機

2019年2月28日 星期四

葉德嫻斥劣品乘客 被鬧死八婆 __,葉德嫻,

(互聯網圖片)
葉德嫻(Deanie姐)近日為運輸署拍攝的宣傳片在網上熱播,片中她直斥無禮乘客令人大快人心。歌影紅人Deanie姐平日搭港鐵時,都遇過不少劣品乘客,曾 ...


葉德嫻(Deanie姐)近日為運輸署拍攝的宣傳片在網上熱播,片中她直斥無禮乘客令人大快人心。歌影紅人Deanie姐平日搭港鐵時,都遇過不少劣品乘客,曾因忍不住直斥其非,反被對方鬧「死八婆」。她慨嘆港人和內地人一樣都有質素低的乘客,令她感到很失望:「人嘅質地原來可以低到咁樣。」



現年71歲的葉德嫻向來敢言,最近她接受運輸署聯同港鐵及巴士公司邀請,拍攝一條約三分鐘的宣傳片。片中,Deanie姐全程鬧爆劣品乘客,推廣「搭車顧自己,都要顧人哋」的訊息,獲不少感同身受的網民激烈讚賞。



在鏡頭前鬧到句句到肉,原來Deanie姐都試過「身受其害」,搭港鐵時遇到劣品乘客,阻止男乘客飲水反被鬧。她前日接受《蘋果》電話訪問時說:「我行埋去同佢講:『先生,港鐵唔可以飲食。』就俾佢睥我啦,鬧我死八婆。」她更曾目睹一家四口在車廂食快餐:「我行埋去同佢講:『太太,港鐵唔可以飲食。』佢話:『咁細路仔肚餓吖嘛!』我惟有話:『好呀,你教得好!』」



Deanie姐又再指出劣品乘客的其他缺德行徑:「好多女士長頭髮,喺人多時會揈頭,唔會理後面有冇人。」不過,最難接受還是有病不戴口罩:「例如唔掩口喺度咳、打乞嗤,佢哋好似唔覺得呢啲係問題,反而覺得你應該可憐我:『我咳呀!』」Deanie姐越講越勞氣:「又例如有啲人坐喺度蹺腳、伸隻腳出嚟,你諗吓個位有幾闊呢?如果同佢講:『麻煩你唔好蹺腳,畀番少少位嚟!』咁佢又會畀說話你聽:『咁我生得高嘛!』」



至於令Deanie姐覺得尷尬的是乘客撩完鼻屎四圍彈:「佢可能唔知彈咗去邊,呢個我冇出聲,因為真係太過尷尬。有啲女人好得人驚,生得好靚、手甲搽到好靚都喺度撩㗎,呢啲係好難頂。」身為長者的她表示關愛座及輪椅位被濫用:「有啲人唔會讓座畀婆婆坐,瞌埋眼扮瞓覺。仲有啲離譜到企喺輪椅位,啲輪椅上到嚟佢哋唔行開,等輪椅嗰個人蕩嚟蕩去。」



對以上種種,Deanie姐坦言失望:「人嘅質地可以低到咁樣,都係大人大姐,睇到呢啲你會覺得:弊弊我哋個係乜嘢社會,有啲咁嘅人出嚟!」有網民提議再拍普通話版給內地人看,Deanie姐表示港人跟內地人一樣低質:「我覺得咁樣唔啱,你可以配音,但配得國語就要配埋英文,因為我認為並非內地人係咁,我哋香港人都唔差㗎,大家都係衝入車去霸位,絕對唔可以話嗰啲只係內地人。」



短片出街後,不少網民同聲讚好,亦有網民大嘆「有幾多人好似葉小姐咁會見義勇為吖。」不過曾支持佔中的Deanie姐卻被親建制網媒狙擊,指她在片中「態度傲慢乞人憎」,又反問「佔中不屬於自私行為嗎?」指摘政府選角不當使用公帑。運輸署表示,葉拍攝三天並無收取報酬。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI




鍾意就快D Share啦!