掃呢頁CODE去手機

2019年2月2日 星期六

張沛樂(Charlotte):豬新娘計劃叫停 張沛樂勢胸夾狼搵錢養仔 __,張沛樂,

現年27歲肖羊、火辣身材的張沛樂,過去一年運程不順,諸事不利。正所謂年廿八洗邋遢,即急不及待浸Spa洗走衰氣,免厄運纏身,務求以煥然一新的姿態迎接豬年 ...


現年27歲肖羊、火辣身材的張沛樂,過去一年運程不順,諸事不利。正所謂年廿八洗邋遢,即急不及待浸Spa洗走衰氣,免厄運纏身,務求以煥然一新的姿態迎接豬年,沙律說:「2018年嘅運程比較差,參加完美選之後雖然知名度高咗、多咗人識,但畀人誤會簽咗ViuTV成為旗下藝人,唔知點解因為呢個誤解就流失咗工作。」

林耀聲夠「宅」夠Simple

踏入新一年,她誓要重新出發!豬年首個願望是希望口才方面有所改善,變得口齒伶俐從而爭取更多工作機會:「啲好耐冇見嘅朋友,一見我就問:『你講嘢有冇叻到呀?』其實拍戲講對白、台詞,對我嚟講係幾大挑戰,因為我冇其他人咁字正腔圓,希望有進步可以娛樂到大家。」

感情方面,沙律與演員男友林耀聲拍拖兩年多,感情穩定,二人於唐樓過同居生活,相當平實。在娛樂圈要力爭上位、爭取優質生活,年輕貌美有身材的女藝人,被視為有最大的優勢,惟沙律卻背道而馳,入行至今未見身光頸靚、生活亦不奢華,並經常將男友掛在口邊,相當貼地的她坦言欣賞男友夠Simple:「佢份人好簡單、好踏實,其實佢好『宅』。試過有個男仔開住架開篷跑車喺屋企樓下等我,我覺得好丟架!我追求嘅係一種浪漫,唔係物質,兩個人生活開心,已經好心滿意足,我唔使佢養!」

少出街唔買化妝品

全心全意與男友一起拚搏捱世界,為的是日後美好日子,沙律直言現在的生活過得開心、美滿:「依家我哋各自為工作去努力,唔算捱。如果話係捱,係為咗我哋嘅將來要捱出一片天。我哋放假都好少出街,會喺屋企煲劇,生活消費又唔高,我唔買化妝品,會用贊助商產品。」

林耀聲曾揚言計劃今年與她拉埋天窗,但為了將來有更好的生活,沙律表示已達成共識將婚期押後5年:「依家工作為重,搵到錢日後唔使擔心養小朋友嘅使費,我哋依家唔會有好多幻想要結婚,但都會朝住呢個目標。我哋穩定到好似老夫老妻咁,之前我會好執着要有新鮮感,以前我會覺得佢太悶,仲因為咁同佢鬧交,但見到佢之後為咗我改變,原本宅男嘅佢都變得開朗咗。」

場地:Beauty Forever Salon Center


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!