網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月4日 星期一

伊能靜:挨實嫩夫!伊能靜女人50感言:人生才開始 __,伊能靜,

曾與庾澄慶有過一段婚姻的台灣女星伊能靜今日50歲生日,歲月並冇喺佢身上留下痕迹,年達半百兼已為人母嘅佢,真係一啲都睇唔出已經50歲,相中所見仍然散發一 ...


曾與庾澄慶有過一段婚姻的台灣女星伊能靜今日50歲生日,歲月並冇喺佢身上留下痕迹,年達半百兼已為人母嘅佢,真係一啲都睇唔出已經50歲,相中所見仍然散發一點點少女味!佢喺微博上載一輯慶生照,見佢依偎住細10年嘅嫩夫秦昊,及一班閨蜜慶祝,不過就唔見佢囡囡小米粒喇!

伊能靜發表女人50感言,佢寫道重新看一次4年前的微博,赫然發現擁有的竟然比當時想要的還多:「看微博2015年12月的文字,那時沒寫相扶一生的閨蜜,沒想到會換跑道再創事業。四年過去,我擁有的竟然比當時想要的還多。謝謝老公,謝謝好姐妹,謝謝大小寶貝,還有我的家人以及愛我那麼久的你們。今年大壽,給自己的禮物,是第一幅老花眼鏡,用米粒說好喜歡爸爸的語氣,我要對自己說,我好喜歡這個年紀。美麗,卓越,熱情,平衡,這是我想像熟齡女性該有的特質,內外在皆豐盛,懂愛,跟自己處的舒服安穩。給五十歲的自己,一點不老〜美好人生才剛開始。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!