掃呢頁CODE去手機

2019年3月26日 星期二

陳煒:愛情戲彌補現實空隙 陳煒唔諗生B收契仔 __,陳煒,

無綫花旦陳煒在劇集《福爾摩師奶》中飾演巴辣包租婆,尖酸刻薄,與姊妹陳松伶更是歡喜冤家,劇中針鋒相對。不過,今次卻罕有地有愛情戲滋潤,與黃智賢、徐榮有感 ...


無綫花旦陳煒在劇集《福爾摩師奶》中飾演巴辣包租婆,尖酸刻薄,與姊妹陳松伶更是歡喜冤家,劇中針鋒相對。不過,今次卻罕有地有愛情戲滋潤,與黃智賢、徐榮有感情關係。回復單身的陳煒笑謂劇中談情說愛,可彌補現實中的空隙,她說:「之前嘅劇好少有感情戲,我都四十幾歲人仲談情說愛,好少劇本會咁寫,當然唔介意,梗係鍾意拍感情戲,現實中冇,就拍劇填補番。」她又笑稱想與「小鮮肉」拍劇談情,但首要是劇本寫得合情合理。

陳煒今次有不少新嘗試,與陳松伶、徐榮首次合作,還飾演巴辣包租婆,她笑說:「角色好玩㗎成日嗌交,現實生活中我都唔會同人鬧交,鬥交好傷身,所以要喺屋企自己睇劇本練習。」陳煒又笑稱是看着陳松伶的劇集長大,大讚她演得又唱得,拍攝時十分愛錫身邊演員。

劇中陳煒有個兒子Oscar,合作後更結片緣上契。另外,她還收了李漫芬的女兒做契女,陳煒笑說:「自己唔生BB,咪收啲契仔、契女,哈哈。自己從來冇諗過生仔,因為做嘢希望睇得透,生兒育女太多未知因素,好大責任,契仔、契女就唔同,啱先收。」

場地:漁獲浜燒


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!