掃呢頁CODE去手機

2019年3月26日 星期二

【恨母子檔搵真銀】老公容易氹過囝囝 陳敏之:有少少寵壞咗佢 __,陳敏之,

【恨母子檔搵真銀】老公容易氹過囝囝陳敏之:有少少寵壞咗佢24分鐘前2陳敏之早前為鈣片拍廣告,廣告中同樣是飾演一子之母,與小童星DayDay上演「湊仔的 ...


  • 【恨母子檔搵真銀】老公容易氹過囝囝 陳敏之:有少少寵壞咗佢
  • 24分鐘前2






陳敏之早前為鈣片拍廣告,廣告中同樣是飾演一子之母,與小童星Day Day上演「湊仔的一天」。儘管在拍攝過程中遇到小朋友扭計,但敏之出盡「氹 B 四式」- 抱、拖、孭、餵,最終成功用母愛收服小童星!敏之拍攝今輯廣告在鏡頭內外都體現到「媽媽唔易做」,除了要在瑜珈墊上一邊做平板支撐,一邊氹小朋友外,更要化身「人肉氹氹轉」、「飛天鞦韆」抱起及背起Day Day!她說:「同小朋友拍嘢最怕佢哋易肚仔餓同眼瞓,不過 Day Day 已經好乖,佢好鍾意食嘢。所以我拍之前專登買咗好大袋零食,我出殺手鐧餵糖氹佢,又扮鬼臉逗佢開心。」敏之笑言氹小朋友比氹老公更高難度,事關老公很容易滿足:「小朋友如果眼瞓肚餓,皇帝都冇面比!反而氹我老公好簡單,基本上一齊食餐飯、睇場戲已經好開心,可能平時太忙,所以更珍惜拍拖時間。」

但不是每次拍攝都有幸遇到聽話小朋友,敏之坦言曾在拍劇時遇到頑皮童星,最終她要「訓導老師」上身,她說:「不過返到屋企對住子樂,我同老公就有啲失敗,可能我成日出咗去做嘢,覺得好內疚,返到屋企就要做慈母,乜都 Say Yes,搞到有少少寵壞咗佢。」敏之表示子樂即將入學,現階段會與老公學習調節,不會過份溺愛兒子。而在拍攝過程中竟發生了小插曲,Day Day 失平衡跌倒,敏之即時嚇到花容失色:「佢有少少想跌低我已經叫到好大聲,Day Day應該都被我嘅尖叫聲嚇親,反而唔係痛。」她透露子樂也試過有小碰傷,但敏之會刻意保持鎮定:「子樂平時玩到跌低,如果唔係流血好嚴重嘅話,我都唔會去扶佢,因為我想男仔剛強啲,我要佢自己起身,但拍嘢係人哋個仔當然會緊張啲。」敏之透露希望日後有機會與子樂母子檔上陣拍攝廣告,但擔心囝囝會「搞搞震」:「當然想同子樂拍廣告,當係我哋兩母子留念,但最怕佢一埋位就搞亂檔。記得佢1歲幾時,試過同佢一齊拍個網上廣告,當時非常難控制,不過效果出到嚟好得意,捕捉晒子樂古靈精怪嘅樣。」


鍾意就快D Share啦!